رونمایی فالکن از نخستین لاستیک UUHP برای جاده و پیست در اروپا

لاستیک آزنیس RS۸۲۰، نخستین محصول عملکرد فوق‌العاده فوق‌العاده بالا (UUHP) شرکت فالکن است که برای برای جاده و پیست در اروپا طراحی شده است.

تایر نیوز: شرکت تایرسازی فالکن (Falken) زیرمجموعه صنایع لاستیک سومیتومو ژاپن است. این شرکت به تازگی از لاستیک Azenis RS۸۲۰ که نخستین محصول در دسته عملکرد فوق‌العاده فوق‌العاده بالا (ultra-ultra-high-performance) محسوب می‌شود، رونمایی کرد.

فالکن در طراحی این محصول از فناوری طراحی پیشرفته چهار بُعدی نانو SRI استفاده کرد که ساختار مولکولی ترکیبات لاستیکی را در سطح نانو شبیه‌سازی و کنترل می‌کند تا ترکیباتی با نرخ سایش پایین‌تر ایجاد کرده و در نتیجه، طول عمر لاستیک را افزایش دهد.

آزنیسRS۸۲۰  به گونه‌ای طراحی شده است که هندلینگ مناسب، چسبندگی متعادل‌تر، ایمنی و دوام بیشتر، حداکثر لذت رانندگی در جاده و پیست ارائه می‌دهد.

آزنیس دارای الگوی آج نامتقارن با چهار شیار آج محیطی است. دنده‌های آج محیطی برای بهبود چسبندگی جانبی در هنگام پیچیدن و همچنین تضمین ثبات پایدار در مسیر مستقیم طراحی شده‌اند.

طراحی بهبودیافته شانه این لاستیک، باعث افزایش تماس با جاده و افزایش پایداری جانبی در جاده‌های خشک می‌شود.

این محصول برای طیف وسیعی از خودروها و شاسی بلندها با کارایی بالا، مانند پورشه ۹۱۱، آئودی  R۸، استون مارتین ونتیج، بی‌ام‌و M۵، کوپرا فورمنتور و مرسدس بنز AMG GT طراحی شده است.

سایزهای مختلف این محصول تا قبل از پایان سال ۲۰۲۳ به مرحله تولید رسیده و چند سایز نیز در آغاز سال ۲۰۲۴ به مرحله تولید خواهند رسید.

کد خبر 94

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha