تایرهای برقی Zc Rubber در نمایشگاه تایر کلن

شرکت تایرسازی چینی ZC Rubber تایرهای جدید خود برای خودروهای الکتریکی  (EV) رادر نمایشگاه تایر کلن ۲۰۲۴ معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار تایرنیوز، شرکت تایرسازی چینی ZC Rubber تایرهای جدید خود برای خودروهای الکتریکی (EV) رادر نمایشگاه تایر کلن ۲۰۲۴ معرفی کرد. این تایرساز چینی سه لاستیک جدید Westlake ZuperAceEV، Westlake ZuperAce Z-۰۰۷ EV Ready و Goodride Solmax ۱ EV Ready را با شعار «حمل‌ونقل برقی در راه است» عرضه کرد.

تایرهای Westlake ZuperAce EV

این تایر که در بهره‌وری انرژی، چسبندگی در شرایط خیس و میزان صدای اضافه بیشترین نمره را از اتحادیه اروپا دریافت کرده، برای استفاده حرفه‌ای‌در خودروهای الکتریکی ساخته شده و دارای فناوری Zuper-Silent است که شامل فوم جاذب صدا، برجستگی‌های سه‌بعدی کاهش صدا و طراحی ویژه برای کاهش صدای لاستیک است. همچنین با کاهش مقاومت چرخشی در این تایر، برد آن تا ۱۰ درصد افزایش می‌یابد.

این لاستیک همچنین دارای فرمول ترکیبی برای چسبندگی و پایداری بیشتر بوده و با بهره‌گیری از فناوری BPOT عملکرد خوبی در سرعت‌های بالا دارد، زیرا این فناوری باعث می‌شود که سطح تماس تایر در سرعت‌های بالا تا پنج درصد بیشتر شود.

تایرهای Westlake ZuperAce EV Ready وGoodride Solmax ۱ EV Ready

مدل‌های اصلی این تایرها که برای خودروهای احتراقی تولید شده بودند، یعنی تایرهایWestlake ZuperAce Z-۰۰۷ و Goodride Solmax ۱ مدل‌های موفقی بودند. اکنوناین تایرساز چینی نسخه‌های بهبودیافته آن‌ها را برای خودروهای برقی طراحی کرده است.

این لاستیک‌های جدید هم در شرایط خشک و هم در شرایط خیس عملکرد بهتری داشته و علاوه بر ارائه تجربه رانندگی راحت‌تر، ویژگی‌هایزیست‌محیطی بهتری دارند. این دو تایر دارای ترکیب آج پیشرفته‌ای مخصص خودروهای برقی هستند که مقاومت چرخشی را کاهش داده و مسافت طی شده و عملکرد را بهبود می‌بخشد.

این مدل‌ها برای خودروهای الکتریکی یا هیبریدی طراحی شده‌اند تا تجربه رانندگی روان‌تر و کارآمدتری را فراهم کنند. «ژیچیانگ جیانگ» معاون شرکت تایرسازی ZC Rubber می‌گوید: «این تایرهای جدید نتیجه‌سال‌ها تلاش سخت هستند و نیازهای بازار خودروهای برقی را برآورده می‌کنند.»

این مقام ارشد تایرساز چینی می‌گوید: «ما بر بهبود عملکرد لاستیک، ایمنی و راحتی تمرکز داریم و حفاظت از محیط‌زیست و صرفه‌جویی در مصرف انرژی را هم در نظر می‌گیریم. شرکت ما به نوآوری‌های خود ادامه خواهد داد و برای کاربران در سراسر جهان محصولات باکیفیتی را عرضه خواهد کرد.»

کد خبر 713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha