رونمایی مدیران عامل ۱۰ تولیدکننده لاستیک جهان از برنامه دو ساله پایداری

مدیران عامل ۱۰ تولیدکننده پیشرو لاستیک جهان از برنامه کاری دو ساله پروژه صنعت تایر (TIP) با هدف انجام ‍تحقیق و اقدام موثر برای پایداری در چرخه عمر لاستیک رونمایی کردند.

تایر نیوز: مدیران عامل ۱۰ تولیدکننده پیشرو لاستیک جهان شامل بریجستون، کونتیننتال، گودیر، هانکوک، کومهو، میشلن، پیرلی، صنایع لاستیک سومیتومو، تویو تایرز، یوکوهاما گردهم جمع شدند تا برنامه کاری دو ساله پروژه صنعت تایر  (TIP)را تدوین و نهایی کنند.

این برنامه کاری، رویکردی مشارکتی و راه‌حل‌محور برای ایجاد دانش، مشارکت و اقدام مورد نیاز برای ایجاد چرخه عمر لاستیک پایدار است و بر تعهد همگی اعضای به زنجیره ارزش لاستیک تاکید کرده و تأثیر مثبتی بر مردم و سیاره زمین خواهد داشت.

تحقیق و کاهش میزان آلایندگی (لاستیک یکی از منابع انتشار گازهای گلخانه‌ای)، مدیریت لاستیک با عمر پایان ‌یافته (ELT)، ارزیابی روش‌های پایداری موثرتر، اجزای برنامه کاری جدید را تشکیل می‌دهند.

این برنامه برای سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ تنظیم شده و مبتنی بر پژوهش‌های علمی با اقدامات و مشارکت سهامداران در پروژه‌های مرتبط با محیط زیست، اجتماعی و حاکمیت (ESG) در حوزه لاستیک است.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، مدیران عامل شرکت‌های عضو TIP به طور منظم برای بررسی پیشرفت پروژه و تصویب برنامه‌های کاری با یکدیگر ملاقات خواهند داشت.

یک گروه از دانشمندان مستقل نیز ضمن بررسی این برنامه کاری، راهنمایی‌هایی علمی لازم را برای استحکام تحقیقات برنامه‌ریزی‌شده ارائه می‌کنند.

کد خبر 93

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha