توزیع اوراق گواهی جدید توسط «پیزد»

گواهینامه نقل و انتقال و سپرده سهام شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد (پیزد) بعد از ثبت افزایش سرمایه شرکت آماده توزیع است.

تایر نیوز: شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد (پیزد) با درج اطلاعیه ای در کدال اعلام کرد: بعد از ثبت افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۲۰۴ میلیارد تومان به مبلغ ۷۸۹ میلیارد تومان گواهینامه نقل و انتقال و سپرده سهام با سرمایه ۷۸۹ میلیارد تومان توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه آماده توزیع می باشد.

شرکت های علاقمند می توانند با ثبت نام در سامانه سجام و مراجعه به تارنمای درگاه یکپارچه ذینفعان نسخه چاپی گواهینامه های جدید را دریافت کنند.

شرکت دانش‌بنیان مجتمع صنایع لاستیک یزد، تولیدکننده و عرضه‌کننده تایرهای سواری، دوچرخه‌ای، موتوری و انواع تیوب می باشد که در سال ۱۳۶۴ و در شهر یزد تاسیس گردید.

 یزدتایر علاوه بر رعایت تمامی استانداردها، اینک عنوان رتبه نخست کیفیت ایران در سال ۱۴۰۲ را نیز به خود اختصاص داده است.

 یزدتایر بعنوان یکی از برترین صادرکنندگان کشور، با بهره‌گیری از فناوری روز دنیا، تجهیزات پیشرفته و بکارگیری نیروی انسانی آموزش‌دیده و ماهر، توانسته است با کسب گواهی E-MARK از شرکت KBA آلمان، گامی مهم جهت عرضه محصولات خود در ورای مرزهای کشور و با هدف حضور در بازار اروپا بردارد.     

یزدتایر در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی، نقش خود را با مشارکت در ساخت هنرستان دخترانه صنایع لاستیک یزد، کمک‌های نقدی برای احداث مسکن و مدرسه در استان سیستان و بلوچستـان ایفا نموده که اینها نمـونه‌ای از ارج نهادن به انجام رسالت اجتمـاعی برای این شرکت می باشد.

همچنین شرکت دانش‌بنیان مجتمع صنایع لاستیک یزد، با احداث شرکت فرآور لاستیک ایساتیس بعنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه یزدتایر، نسبت به جمع‌آوری و بازیافت ضایعات تایر سراسر کشور اقدام و از این طریق نیز، کمکی شایان به پاکسازی محیط‌زیست می‌نماید.

از دیگر اقدامات ارزشمند یزدتایر در راستای خودکفایی کشور و اشتغال‌زایی، می‌توان به آغاز پروژه عظیم تدبیرتایر برای تولید سالیانه ۰۰۰/۲۰ تن انواع تایر دوچرخه‌ای و موتوری اشاره نمود.

"

کد خبر 76

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha