با تایرهای جدید کامیون میشلن آشنا شوید

شرکت تایرسازی «میشلن» تایرهای Agilis HD Grip D را برای شرایط مختلف آب‌وهوایی معرفی کرده است؛ تایرهایی که با هدف چسبندگی و فرمان‌پذیری خوب در باران و برف طراحی شده‌اند و در تمام طول سال، امنیت را برای رانندگان به ارمغان می‌آورند.

به گزارش تایرنیوز،شرکت تایرسازی «میشلن» تایرهای Agilis HD Grip D را برای شرایط مختلف آب‌وهوایی معرفی کرده است؛ تایرهایی که با هدف چسبندگی و فرمان‌پذیری خوب در باران و برف طراحی شده‌اند و در تمام طول سال، امنیت را برای رانندگان به ارمغان می‌آورند.

این تایرها که قرار است جایگزین تایر Michelin XDS۲ برای وسایل نقلیه باری و نیمه‌سنگین شوند، برای تمام فصول مناسب بوده و نیازهای رانندگان را در شرایط برفی شدید برآورده می‌کنند.

این تایر برای کامیون‌های کلاس ۳ تا ۶ ایده‌آل است و نسبت به رقبای خود، تا ۳۵٪ چسبندگی بهتری را در جاده‌های برفی ارائه می‌کند.

میشلن می‌گوید این تایر در تمام فصول عملکرد خوبی دارد و می‌تواند روی وسایل نقلیه مختلف از جمله خودروهای چهارچرخ متحرک هم استفاده شود.

این تایر نیز قابلیت روکش مجدد را دارد. روکش مجدد به فرایندی گفته می‌شود که در آن تایرهایی که تنها بر اثر سایش آج قابل‌استفاده نیستند، به کارخانه تحویل داده می‌شود تا کارخانه مجدداً آج جدیدی بر روی بدنه قبلی لاستیک نصب کند. به کمک این فرایند، نه‌تنها هزینه‌های اقتصادی کمتری به رانندگان تحمیل شده و نیازی به تعویض لاستیک نیست، بلکه به دلیل مصرف کمتر مواد اولیه، آسیب کمتری به محیط‌زیست وارد می‌شود.

«پیرلوئیجی کومو» مدیر ارشد میشلن می‌گوید: «این تایر به نحوی طراحی شده که در برابر چالش‌های جاده‌ها مقاوم باشد و دارای بدنه‌ای قدرتمند است که امکان نصب مجدد آج بر روی آن فراهم است. این تایرها را همچنین می‌توان در برخی کاربردهای جاده‌ای و غیرجاده‌ای استفاده کرد.»

کد خبر 712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha