تایرهای جدید کومهو در نمایشگاه تایر آلمان رونمایی می شوند/ نسل جدید تایر خودروهای بدون سرنشین در راه

شرکت تایرسازی کره‌ای «کومهو» این ماه در رویداد تایر کلن ۲۰۲۴ در آلمان حضور پیدا می‌کند تا تایرهای جدید با عملکرد بالا و تایرهای مخصوص خودروهای هوایی بدون سرنشین خود را به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرنگار تایر نیوز، کومهو تایرهای تابستانی جدید از سری ECSTA Sport S و ECSTA Sport را در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد.

همچنین تایر زمستانی WinterCraft WP۵۲ EV که مخصوص خودروهای برقی است نیز در غرفه کومهو به نمایش گذاشته خواهد شد.

تایرهای ECSTA Sport S و ECSTA Sport برای خودروهای پرقدرت و با عملکرد بالا طراحی شده‌اند و تجربه کلی رانندگی را بهبود می‌بخشند.

این مدل‌های جدید که در طول چهار سال گذشته در مرکز فنی کومهو در اروپا توسعه یافته‌اند، بر عملکرد بالا در خودروهای اسپرت، بهره‌وری انرژی و افزایش برد خودروها تمرکز دارند. تایر WinterCraft WP۵۲ EV نسخه بهبود یافته تایر WinterCraft WP۵۲ است و ویژگی‌هایی که منحصربه‌فرد خودروهای برقی است، به آن اضافه شده است.

کومهو همچنین مدل‌های مهم و تاثیرگذاری مانند ECSTA HS۵۲، Solus HA۳۲ و WinterCraft WP۷۲ را به همراه تایرهای مفهومی یا «کانسپت» از جمله تایرهای وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین به نمایش خواهد گذاشت.

این شرکت قصد دارد با مشتریان اروپایی خود در این نمایشگاه ارتباط برقرار کند و جلساتی برای جذب مشتریان جدید برگزار کند تا برنامه‌های آینده خود را برای تقویت روابط مشتریان و گسترش کسب‌وکار خود در اروپا اعلام کند.

«تونی گنگ سونگ لی» رئیس بخش فروش کومهو در اروپا می‌گوید: «این اولین بار خواهد بود که ما محصولات خط تولید ECSTA Sport را به مشتریان احتمالی در بزرگترین نمایشگاه تایر جهان نشان می‌دهیم. ما از این نمایشگاه برای تقویت موقعیت خود به عنوان یک شریک هوشمند و آینده‌نگر برای کسب‌وکار سازگار با محیط‌زیست استفاده خواهیم کرد و تلاش‌ خود را برای بدل‌شدن به یک برند برتر جهانی در این حوزه تسریع می‌کنیم.»

کد خبر 674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha