کاترپیلار از تایرهای کنتیننتال استفاده می‌کند

شرکت تایرسازی آلمانی «کانتیننتال» اعلام کرد: لاستیک‌های RDT-Master OTR این شرکت به‌عنوان تجهیزات اصلی برای کامیون‌های خارج از جاده کاترپیلار تایید شده‌اند؛ امری که برای تایرهای کامیون این تایرساز آلمانی یک دستاورد بزرگ و یک مهر تایید ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار تایرنیوز، لاستیک‌های RDT-Master کانتیننتال که برای کارهای ساخت‌وساز و معدن ساخته شده‌اند، در سه اندازه مختلف عرضه می‌شوند که برای سه مدل از خودروهای صنعتی کاترپیلار تایید شده‌اند.

این لاستیک‌ها دارای حسگرهای داخلی هستند که با ارائه اطلاعات مختلف درباره وضعیت لاستیک، نظارت بر تایرها را میسر می‌کنند. حسگرهای بلوتوثی نسل دوم که در این تایرها به کار رفته به مشتریان این امکان را می‌دهند که داده‌های لاستیک مانند فشار هوا و دما را در گوشی‌های هوشمند خود بررسی کنند؛ امری که به افزایش ایمنی و عمر لاستیک‌ها

منجر خواهد شد.

«کارلی شیپلی» مدیر ارشد کانتیننتال در این باره گفت: «ما از اینکه کاترپیلار از لاستیک‌های RDT-Master ما استفاده می‌کند، بسیار مشعوف هستیم. این نشان‌دهنده تعهد ما به رشد در بخش خاک‌برداری است و ما متعهدیم به‌عنوان یک شریک قوی به ارائه حمایت بی‌نظیر و محصولات سفارشی ادامه دهیم.»

کد خبر 657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha