روکش جدید میشلن برای خودروهای صنعتی/ با فناوری روکش مجدد آشنا شوید

شرکت تایرسازی میشلن روکش تایر  «X Works D» را برای خودروهای صنعتی عرضه کرده تا کشش و دوام بهتری را ارائه کند.

به گزارش خبرنگار تایر نیوز، این روکش‌ها بخشی از محصولات فناوری روکش مجدد میشلن هستند که هم در جاده‌های متعارف و هم در مسیرهای آفرودی عملکرد خوبی دارند. آج این روکش‌ها به نحوی طراحی شده که سایش کمتر و سختی و کشش بهتری در کاربری‌های ترکیبی جاده و آفرود ارائه می‌کند.

این روکش‌ها تطابق خوبی با تایر جدید Michelin X Works D داشته و چه با تایرهای نو و چه تایرهای کهنه، کشش مطلوبی ارائه می‌کنند. سنگ‌پران‌های این آج و شیارهای ویژه‌ای که روی آن طراحی شده به کاهش گیرکردن سنگ و بهبود سایش آج کمک می‌کنند.

به گفته مقامات میشلن، این روکش‌ها برای صنایع ساخت‌وساز، انرژی، بتن و چوب‌بری عملکرد فوق‌العاده‌ای خواهند داشت.

یکی از مقامات ارشد این شرکت گفت: «این وسایل نقلیه (صنعتی) در محیط‌های سخت و ترکیبی کار می‌کنند و روزانه دست‌کم ۱۰٪ از زمان استفاده خود را در جاده‌های آفرودی رانندگی می‌کنند که شرایط دشواری است.»

میشلن می‌گوید که الگوی آج به کار رفته در این روکش‌ها تعادلی میان پایداری و کشش برقرار کرده و به رانندگان کمک می‌کند تا در سطوح مختلف کنترل خود را حفظ کنند، حتی زمانی که تایر فرسوده می‌شود.

فناوری روکش مجدد یکی از فناوری‌های دوستدار محیط‌زیست است که با هدف جلوگیری از اتلاف مواد اولیه طراحی شده است. با کمک این فناوری، تایرهایی که هنوز تاریخ انقضای آن‌ها فرا نرسیده و تنها دچار سایش آج شده‌اند، دوباره روکش شده و با آج جدید وارد بازار می‌شوند.

کد خبر 656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha