تایر جدید میتاس برای موتور سیکلت های ورزشی ادونچر

شرکت تایرسازی «میتاس» که در زمینه تایرهای وسایل نقلیه دوچرخ تخصص دارد، یک تایر جدید به نام (Enduro Trail-XT) را به مجموعه تایرهای ادونچر خود اضافه کرده است.

به گزارش خبرنگار تایرنیوز، شرکت تایرسازی «میتاس» که در زمینه تایرهای وسایل نقلیه دوچرخ تخصص دارد، یک تایر جدید به نام (Enduro Trail-XT) را به مجموعه تایرهای ادونچر خود اضافه کرده است.

این تایر برای موتورسواران سبک ادونچر و ماجراجو طراحی شده که در زمین‌های سخت و چالش‌آفرین رانندگی می‌کنند.

این تایر پس از (Enduro Trail- XT+) عرضه شده و آج آن کمی نرم‌تر است، ولی همچنان تمرکز آن بر عملکرد در جاده‌های دشوار است.

تایر عقب (Enduro Trail-XT) به نحوی طراحی شده که با تایر جلوی (Enduro Trail-XT+) هماهنگ باشد.

میتاس هنگام عرضه این تایر استفاده آن را ۷۰ درصد برای خارج از جاده و ۳۰ درصد برای جاده‌های استاندارد اعلام کرده است. این تایر دارای الگوی شیار طولی مشابه مدل E-۱۰ است و پروفیل مسطح و عمق متوسط لبه‌های ۱۱ میلی‌متری دارد که مناسب حرکت در خارج از جاده است.

شرکت تایرسازی میتاس می‌گوید این تایر دارای رتبه‌بندی M+S (گل و برف) است و از نشان T-speed برخوردار است که نشان‌دهنده حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است.

تایرهای جدید میتاس از ماه ژوئن در دو نسخه در دسترس خواهد بود: یک نسخه استاندارد با ترکیب سازنده سنگین برای عملکرد متنوع در شرایط خشک و مرطوب و همچنین یک نسخه «داکار» (Dakar) با ترکیب سازنده فوق سنگین که به گفته میتاس تا ۲۰ درصد مسافت بیشتری را تحمل می‌کند بدنه تقویت‌شده آن به افزایش مقاومت در برابر پنچری کمک خواهد کرد.

کد خبر 651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha