شرکت کربن سیمرغ، پیشرو در تولید انواع گریدهای دوده صنعتی

شرکت کربن سیمرغ، در حال حاضر انواع تمامی گریدهای دوده صنعتی شاملN-۳۲۶ N-۳۳۰, N-۳۷۵ , N-۶۶۰ ،N-۵۵۰, در تولیدات خود دارد و موفق به اخذ استانداردهای ISO ۹۰۰۱ و ISO۱۴۰۰۱ گردیده که با توجه به انطباق کامل عملکرد این شرکت با معیارهای کیفیتی و زیست محیطی مورد نظر این استانداردها، به عضویت شبکه جهانی کیفیت IQNE نیز درآمده که بر این اساس، به طور همزمان مورد تأیید ۴۰ مرجع اعتباردهی بین‌المللی در سر تاسر جهان، می‌باشد.

تایر نیوز: مطالعات اوّلیه برای تأسیس شرکت کربن سیمرغ، در سال ۱۳۸۰ آغاز و شهرک صنعتی محلات در استان مرکزی، به عنوان مکان احداث کارخانه انتخاب و با تکنولوژی سال ۲۰۰۰ میلادی، شرکت فیلیپس اینترنشنال که از جدیدترین تکنولوژهای تولید دوده در سطح جهانی بود، به عنوان مبنای طراحی کارخانه قرار گرفته و با عقد قرارداد با شرکت یورو تکنیکای ایتالیا، عملیات ساخت کارخانه از سال ۱۳۸۱ آغاز شد.

این کارخانه در زمینی به مساحت ۱۶.۵ هکتار با سرمایه‌گذاری ارزی ۲۲.۵ میلیون یورو و سرمایه ریالی ۳۴۰ میلیارد ریالی سهامداران شامل شرکت‌های آرتاویل تایر، بازرگانی صنایع لاستیک سیمرغ، گروه صنعتی بارز و دو تن از سهامداران حقیقی در نیمه اول سال ۱۳۸۷ به بهره‌برداری رسید.

مواد اولیه مورد استفاده این شرکت، روغن سنگین حاصل از پالایش قطران ذغال‌سنگ، پسماند کارخانجات پالایش روغن و پتروشیمی بوده و نیاز سالانه شرکت به این محصولات، با توجه به ظرفیت واقعی تولید، در حدود ۷۰ هزار تن در سال برآورد شده است.

شایان ذکر است شرکت کربن سیمرغ، در حال حاضر انواع تمامی گریدهای دوده صنعتی شامل N-۳۲۶ N-۳۳۰, N-۳۷۵ , N-۶۶۰ ،N-۵۵۰, در تولیدات خود دارد؛ همچنین شرکت موفق به اخذ استانداردهای ISO ۹۰۰۱ و ISO۱۴۰۰۱  گردیده که با توجه به انطباق کامل عملکرد این شرکت با معیارهای کیفیتی و زیست محیطی مورد نظر این استانداردها، به عضویت شبکه جهانی کیفیت IQNE نیز درآمده که بر این اساس، به طور همزمان مورد تأیید ۴۰ مرجع اعتباردهی بین‌المللی در سر تاسر جهان، می‌باشد.

کارخانه فرآور لاستیک ایساتیس

این کارخانه اولین طرح بازیافت کائوچو در ایران بوده و انواع مختلف کائوچوی بازیافت شده و پودر لاستیک، در این کارخانه تولید می‌شود. ماشین‌آلات پیشرفته با تکنولوژی بالا و همچنین کارشناسان باتجربه برای تولید محصولات با بهترین کیفیت به کار گرفته شده‌اند.

داشتن آزمایشگاههای مجهز، تکنولوژیست‌های ما را قادر به ارائه هر گونه مشاوره در استفاده از ری‌کلیم و پودر لاستیک نموده است.

کد خبر 60

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha