گسترش تولید لاستیک مسابقه ای در شرکت یوکوهاما

شرکت تایرسازی یوکوهاما از طرح‌هایی برای سرمایه‌گذاری در گسترش تولید لاستیک‌های مسابقات اتومبیل‌رانی در ژاپن خبر داد.

به گزارش خبرنگار تایر نیوز، شرکت تایرسازی یوکوهاما از طرح‌هایی برای سرمایه‌گذاری در گسترش تولید لاستیک‌های مسابقات اتومبیل‌رانی در ژاپن خبر داد.

این توسعه شامل ساخت یک خط تولید جدید برای ساخت لاستیک‌های مسابقه در سایز ۱۸ اینچ و بزرگ‌تر در کارخانه این شرکت در شهر میشیما است

انتظار می‌رود ظرفیت تولید این کارخانه برای لاستیک‌های مسابقه به میزان ۳۵٪ افزایش یابد.

ساخت‌وساز سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد و نخستین تولیدات کارخانه در اواخر ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد.

یوکوهاما قصد دارد این کارخانه را تا اواخر سال ۲۰۲۷ به ظرفیت تولید کامل خود برساند.

یوکوهاما امیدوار است این توسعه موجب افزایش فروش لاستیک‌های عملکرد بالای این شرکت، به‌ویژه مدل Advan در بازارهای ژاپن و سایر کشورها شود.

افزایش تقاضا برای تایرهای مدل Advan منجر به افزایش قابل‌ملاحظه‌ای در سفارش‌ها و در نتیجه یک عقب‌افتادگی مزمن شده است. ازاین‌رو، یوکوهاما ظرفیت تولید خود را افزایش می‌دهد تا برای نیاز بازار در آینده آماده باشد.  

این طرح توسعه بخشی از طرح مدیریت میان‌مدت یوکوهاما از ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۶ است؛ طرحی که قرار است بر اساس آن فروش لاستیک‌های ارزش‌افزوده یوکوهاما با توسعه فروش برند Advan، برند Geolander برای خودروهای شاسی‌بلند و ماشین‌های پیک‌آپ، لاستیک‌های زمستانی و لاستیک‌های با سایز ۱۸ اینچ و بزرگ‌تر به حداکثر برسد.  

علاوه بر این یوکوهاما استراتژی‌هایی را در محصولات و مناطق فروش پیاده می‌کند که بر تقویت توسعه، تأمین و فروش لاستیک‌ها در هر منطقه باتوجه‌به نیازهای بازارهای خاص آن منطقه تمرکز دارد.  

یوکوهاما علاوه بر طرح‌ها خود در ژاپن، به‌تازگی برنامه‌هایی برای ساخت یک کارخانه تولید لاستیک‌های سواری در مکزیک طراحی کرده که ظرفیت سالانه آن ۵ میلیون لاستیک با ارزش ۳۸۰ میلیون دلار خواهد بود.

هدف از تولید این کارخانه، افزایش توانایی یوکوهاما در تأمین نیاز بازار آمریکای شمالی خواهد بود. علاوه بر این، این شرکت اعلام کرده است که آخرین مدل لاستیک تریلری سبک خود، یعنی Geolandar A/T۴، را در تاریخ ۱ ژوئیه به بازار عرضه خواهد کرد.

این لاستیک برای استفاده جاده و آفرود طراحی شده است و جایگزین لاستیک  Geolandar A/TG015 خواهد شد که از سال ۲۰۱۶ در بازار موجود بوده است.  

کد خبر 574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha