سودسازی شدوص از لاستیک

شرکت دوده صنعتی پارس در ۱۲ ماهه سال قبل ۴۳۱ میلیارد تومان سود شناسایی کرد و به این ترتیب سود هر سهم این شرکت ۷۷ تومان ثبت شد.

به گزارش تایرنیوز دوده صنعتی پارس به عنوان فروشنده مواد اولیه شرکت های لاستیکی، در سال گذشته ۴۳۱ میلیارد تومان سود خالص به دست آورد و به ازای هر سهم خود ۷۷ تومان سود شناسایی کرد.

با تاکید بر صورت های مالی و گزارش های منتشر شده بر روی کدال، شدوص  به عنوان یکی از چهار شرکت دوده ساز ایران توانست با  تولید و فروش خود در سال گذشته ۴۳۱ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کند و  در گزارش ۱۲ ماهه خود موفق به شناسایی ۷۷ تومان سود به ازای هر سهم شود.
با توجه بر اینکه نرخ دوده همبستگی بالایی با قیمت نفت دارد؛ سطوح فعلی ارزش نفت و حاشیه سود بالای تولیدکنندگان دوده نشان می دهد که شدوص توانست سود خوبی را برای سهامداران خود به دست آورد به طوری که سود ۱۲ ماهه ۱۴۰۲ این شرکت  نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۴۴ تومانی (معادل ۱۳۵.۶ درصد) را تجربه کرد.
همچنین سود دوده سازی پارس  در زمستان نسبت به فصل پاییز نیز  رشد ۳ تومانی (۱۶ درصدی) داشت.
این شرکت، سال جاری را نیز به خوبی آغاز کرد و در فروردین ماه رشد ۱۸ درصدی فروش را  نسبت به میانگین سال ۱۴۰۲ به دست اورد.
یادآور می شود؛ مبلغ فروش فروردین ماه شرکت‌های دوده‌ساز نسبت به میانگین مبلغ فروش سال ۱۴۰۱، معادل ۳۶ درصد  رشد را نشان می دهد.
در این میان شکربن کمترین فروش را در میان دوده سازها به خود اختصاص داده و ۲۴ درصد نسبت میانگین فروش این شرکت افت را شاهد شده است.
 

کد خبر 501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha