امضای قرارداد همکاری بین یوکوهاما ومرسدس ای. ام. جی

شرکت لاستیک‌سازی «یوکوهاما رابر» قرارداد همکاری مهمی را با تیم «هاپت ریسینگ» (Haupt Racing) متعلق به زیرشاخه کاستومر ریسینگ مرسدس ای. ام. جی امضا کرد.

به گزارش خبرنگار تایرنیوز، یوکوهاما با این همکاری که گامی در راستای تقویت حداکثری فروش لاستیک‌های آدوان (Advan) است، قصد دارد در مسابقات «ان. ال. اس» و ۲۴ ساعته «نوربورگ‌رینگ» کسب پیروزی کند.
تیم «هاپت ریسینگ» قرار است در این مسابقات با خودروی مرسدس ای. ام. جی «جی. تی.۳» شرکت کند و یوکوهاما تایرهای سری آدوان خود را در اختیار مرسدس قرار می‌دهد تا در این مسابقات مورداستفاده قرار گیرند.
رانندگان هاپت ریسینگ در دومین فصل از رقابت‌های «دی. تی. ام» قهرمان شدند. این تیم همچنین در سال ۲۰۲۳ پرافتخارترین سال فعالیت خود را پشت سر گذاشته و در رقابت‌های معتبر متعددی در چهارگوشه جهان شرکت کرده است.
مسابقات ۲۴ ساعته نوربورگ‌رینگ بهترین فرصت برای کارخانه‌های تایرسازی جهان است تا استقامت تایرهای خود را به محک گذاشته و در برابر رقبای خود عرض‌اندام کنند. یوکوهاما نیز مانند بسیاری از شرکت‌های تایرسازی، با چندین تیم شرکت‌کننده در این رقابت‌ها همکاری داشته است و تا کنون توانسته در سه قهرمانی سهیم باشد. در سال گذشته تیم‌هایی که به تایرهای یوکوهاما مجهز بودند، در پنج مسابقه از ۹ مسابقه پیروز شدند.
اگر تیم هاپت بتواند با استفاده از تایرهای آدوان یوکوهاما در مسابقات عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد، بی‌شک این تاثیر شگرفی بر معرفی و متعاقباً میزان فروش این رده از لاستیک‌های لاستیک‌ساز ژاپنی خواهد داشت.
کد خبر 473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha