با بهترین برندهای لاستیک خارجی آشنا شوید/ میشلن با اختلاف در صدر

میشلن بیش از ۱۰۰ سال است که در صنعت لاستیک‌سازی به عنوان پیشروی بازار شناخته می‌شود. این برند به خاطر ارائه گزینه‌های مختلف برای مشتریان شناخته شده و همواره نظرات مثبت خریداران و کارشناسان را در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار تایرنیوز، میشلن همچنین جزو پرفروش‌ترین برندهای لاستیک‌سازی دنیاست و درعین‌حال مالک شرکت بی اف گودریچ هم به شمار می‌رود، شرکتی که روی تولید لاستیک شاسی بلندها و محصولات پرفورمنس تمرکز دارد. میشلن همچنین برند ارزان‌قیمت یونی رویال را نیز در اختیار دارد. این شرکت همواره به دلیل نوآوری‌ها و کیفیت بالای محصولاتش تحسین می‌شود.

لیست بهترین برندهای لاستیک خارجی

۱. میشلن

میشلن حرف اول را در زمینه تولید لاستیک خودروها می‌زند و از نظر کیفیت و نوآوری جزو برترین‌های دنیاست. لاستیک‌های این شرکت به خاطر کیفیت و دوام بالا شناخته می‌شوند.

۲.کانتیننتال

کانتیننتال طیف وسیعی از لاستیک‌ها، از دوچرخه و موتورسیکلت گرفته تا وسایل نقلیه تجاری و تجهیزات صنعتی را تولید می‌کند. البته تمرکز اصلی این شرکت روی لاستیک خودروهای سواری است.

۳.کوپر

لاستیک‌های کوپر ترکیبی مناسب از قیمت، کیفیت و محبوبیت بین برندهای خودروساز هستند. این شرکت تقریباً برای هر سلیقه‌ای در بازار لاستیک تولید می‌کند که از نمونه‌های با مقاومت چرخشی کم تا لاستیک‌های آفرود سنگین را شامل خواهد شد.

۴.یوکوهاما

این شرکت ژاپنی در حال حاضر لاستیک‌های متنوعی را در کارخانه‌های ویرجینیا و می سی سی پی آمریکا تولید می‌کند. یوکوهاما گزینه‌ای محبوب در بین تیم‌های مسابقه‌ای و همچنین مالکان خودروهای سواری، شاسی بلندها و وانت پیکاپ های سبک است.

۵.گودیر

گودیر شرکتی آمریکایی است که در سال ۱۸۹۸ تأسیس شده و هم‌اکنون جزو بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده لاستیک دنیاست. گودیر به خاطر داشتن سبد محصولات گسترده، دوام و کیفیت بالای لاستیک‌ها مشهور شده است.

۶.بریجستون

بریجستون هم‌اکنون بزرگ‌ترین تولید کننده لاستیک دنیاست. این کمپانی بیش از ۱۰۰ نوع لاستیک مختلف را برای هر نوع خودرویی ارائه می‌کند و با معرفی سری محصولات زمستانی بلیزاک در دهه ۹۰ میلادی قواعد جدیدی را در این زمینه وضع کرد.

کد خبر 458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha