شرکت تایر سازی میشلن از سه تایر جدید رونمایی کرد

شرکت تایرسازی فرانسوی «میشلن» که از سال ۲۰۱۴ تولیدکننده انحصاری لاستیک برای پورشه ماکان بوده، از سه تایر جدید برای تازه‌ترین نمونه تمام‌برقی پورشه ماکان رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار تایرنیوز، آخرین نمونه پورشه ماکان در اوایل سال میلادی جاری عرضه شد و میشلن مدعی است در طراحی تایرهای این خودروی جدید سه معیار مصرف انرژی، صداهای اضافه در هنگام رانندگی و رانندگی بهتر را در نظر گرفته است.

لاستیک Michelin Pilot Sport EV NE۰ طراحی تابستانه داشته و روی سطوح مرطوب و خشک عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. علاوه بر این، میشلن با کاهش مقاومت چرخشی لاستیک توانسته مسافت طی‌شده در هر بار شارژ را افزایش دهد.

لاستیک‌های Pilot Alpin ۵ SUV NE۰ با طراحی زمستانه ایمنی و عملکرد بهتری را در فصول سرد سال ارائه می‌دهند.

این تایرها همچنین از بلوک‌های لاستیکی شیاردار ساخته‌ شده‌اند تا در جاده‌های سرد و برفی اصطکاک بیشتری با جاده داشته باشند.

تایرهای Pilot Sport A/S ۴ NE۰ مناسب استفاده چهار فصل طراحی و ساخته شده‌اند، به نحوی که با بهره‌گیری از ویژگی‌های مشترکی از هر دو لاستیک تابستانه و زمستانه، رانندگی در چهار فصل سال و هر شرایط آب‌وهوایی را به تجربه‌ای دلپذیر بدل می‌کنند.

شاید در نگاه اول لاستیک خودروهای برقی تفاوتی با دیگر انواع خودروها نداشته باشد، اما باتوجه‌به وزن بالای باتری در خودروهای الکتریکی، لاستیک‌های معمولی در این خودروها قابل‌استفاده نیست.

از سوی دیگر، ضروری است لاستیک‌ها به نحوی طراحی شده باشند که کمترین صدای ممکن به کابین منتقل شود. 

همچنین مصرف انرژی در خودروهای برقی از اهمیت بالایی برخوردار است و سازندگان تایر این خودروها باید لاستیک را به نحوی طراحی کنند که تا جای ممکن کمترین مصرف انرژی را داشته باشد.

کد خبر 436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha