بهترین لاستیک های  دنیا برای کامیون ها و ماشین های تجاری

کامیون‌ها و ماشین‌های تجاری سنگین به علت حمل بارهای بسیار سنگین در مسافت‌های طولانی نیاز به لاستیک‌های با کیفیت و مناسبی دارند که بر این اساس انتخاب و نگهداری درست از آنها می تواند منجر به عملکرد بهتر هر یک از این خودروهای تجاری شود.

به گزارش خبرنگار تایر نیوز، لاستیک‌های ماشین‌های سنگین با تحمل وزن زیاد و اصطکاک با آسفالت قسمت حساس کامیون محسوب می‌شوند.

انتخاب و نگهداری درست از لاستیک‌ها لازمه عملکرد درست هر کامیون است . در انتخاب لاستیک باید به مواردی همچون کیفیت، دوام، عمر، قیمت و استقامت و پشتیبانی برند لاستیک توجه کرد.

شرکت‌های تولید کننده مختلف لاستیک‌های ماشین سنگین متفاوتی عرضه می‌کنند . هرچند که هر کامیون با توجه به ابعاد و کاربری به لاستیک مناسب خود نیاز دارد و نمی‌توان چندان کلی از بهترین‌ها نام برد اما در این مقاله به بهترین لاستیک‌ها اشاره می‌کنیم.

بهترین لاستیک های کامیون

Michelin Defender LTX M/S

لاستیک میشلین دیفندر LTX M/S با کیفیت بالا و عمر و دوام طولانی آج و کشش مناسب تمام فصل‌های سال و حتی برف سبک می‌باشد که در اندازه‌های ۱۵ تا ۲۲ اینچ عرضه می‌شود.

Continental TerrainContact A/T

این لاستیک با مزایا و کاربرد چشمگیر آفرود و عمر و استقامت بالای آج و کاربرد عالی گزینه بسیار خوبی برای تمام کاربردها است. همچنین این لاستیک از کشش و چسبندگی عالی برخوردار بوده و در اندازه های ۱۶ تا ۲۲ اینچ عرضه می‌شود.

Cooper Discoverer AT۳ ۴S Continental TerrainContact A/T

این لاستیک نیز با کاربرد آفرود و چسبندگی و کشش فوق العاده مناسبی برای  انواع فصل‌ها می باشد و در اندازه‌های ۱۵ تا ۲۲ اینچ عرضه می‌شود.

Goodyear Wrangler TrailRunner AT

این لاستیک محبوب از شرکت گودیر با کشش و چسبندگی عالی و عمر طولانی و استقامت بالای آج مناسب تمام فصول سال بوده و دراندازه‌های ۱۵ تا ۲۲ اینچ عرضه می‌شود.

Pirelli Scorpion All Terrain Plus

این لاستیک با قابلیت و کاربرد عالی آفرود بسیار امن و مطمئن بوده و مناسب آب و هوا و فصل‌های مختلف بوده و آج‌هایی با طراحی مدرن و عمر طولانی و کشش و چسبندگی عالی دارد و در اندازه‌های ۱۶ تا ۲۰ اینچ تولید می‌شود.

Bridgestone Dueler AT REVO ۳

این لاستیک از برند بریجستون با کیفیت و عملکرد بالا هندلینگ عالی در انواع فصل‌ها دارد و از دوام بالا و کشش و چسبندگی عالی برخوردار است که در اندازه‌های ۱۶ تا ۲۰ اینچ تولید می‌شود.

کد خبر 304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha