تایر EvoBib میشلن، گزینه مناسبی برای تراکتورها

تایر EvoBib میشلن، نخستین تایر کشاورزی است که به طور خاص برای استفاده با سیستم‌ مرکزی باد تایر (CTIS) طراحی شده است و به دلیل طراحی تطبیقی آن، عملکرد عالی در مزرعه ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار تایر نیوز به نقل از تایر پرس، تایرسازی میشلن (Michelin) فرانسه، تایر EvoBib را نخستین بار در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه کرد و در همان سال موفق به دریافت مدال طلای نوآوری SIMA شد.

میشلن نسخه جدید و بهبود یافته تایر EvoBib را با عملکرد ۲ در ۱ به تازگی به بازار عرضه کرده است که با طراحی جدید آج، طول عمر بیشتر و قابلیت‌های کشش عالی تایر را به ارمغان می‌آورد.

این تایر دارای استاندارد PFO (عملکرد میدان فشار) است و به کشاورزان اجازه می‌دهد تا ظرفیت بارگذاری تایرهای خود را برای استفاده در مزرعه افزایش دهند.

تایر EvoBib میشلن، گزینه مناسبی برای تراکتورها

راجر کی، یکی از مالکان شرکت Wharram and Kay تولیدکننده تراکتورهای Fendt ۷۲۸ که از این تایر روی تراکتورهای خود استفاده می‌کند، معتقد است که نسل جدید تایر EvoBib با توزیع مناسب وزن تراکتور روی سطح زمین در هنگام بذرپاشی، بهترین گزینه برای استفاده در مزارع محسوب می‌شود؛ چراکه از این طریق، فشردگی خاک کاهش یافته و باعث می‌شود که محصول به صورت یکنواخت رشد کند.

کد خبر 278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha