یوکوهاما از سایزهای تایر تجاری جدید خود رونمایی کرد

شرکت یوکوهاما، از سایزهای جدید تایرهای تجاری ۱۲۴R و ۷۱۴R خود رونمایی کرد.

به گزارش تایر نیوز به نقل از ترنسپورت تاپیک، ۱۲۴R یک تایر رادیال بادوام بوده که یوکوهاما به تازگی ۳ سایز جدید برای این تایر معرفی کرده است که با این محصولات جدید، تعداد تایرهای این گروه به ۱۲ تایر افزایش پیدا کرده است.

تایر ۱۲۴R برای ایجاد کشش و کمک به ترمز بهتر در شرایط لغزندگی جاده، مجهز به خطوط و شیارهای عمیقی هستند؛ همچنین دارای یک آج فوق‌عریض برای پخش بهتر فشار تماس است که به افزایش طول عمر آج کمک می‌کند. دنده‌های محکم شانه نیز میزان سایش را کاهش داده و ثبات رانندگی را افزایش می‌دهند.

تایر ۷۱۴R نیز از ویژگی‌های خاصی از جمله ساختاری محکم و بهره‌وری سوخت بالایی برخوردار است که این محصول را به گزینه ایده‌آلی برای ناوگان حمل و توزیع بار و کالا تبدیل می‌کند.

شیارهای پهن‌تر شانه این تایر، کشش فوق‌العاده‌ای در هنگام رانندگی در جاده‌های بارانی و لغزنده ایجاد می‌کند. با تولید یک سایز جدید تایر ۷۱۴R، تعداد تایرهای این مجموعه به ۴ تایر افزایش یافت.

سایزهای جدید تایرهای ۱۲۴R و ۷۱۴R یوکوهاما، عملکرد مورد انتظار در هنگام بارش برف شدید را برآورده می‌کنند. همچنین طول عمر طولانی‌تر آج اصلی و کارآیی بالا، دوام این لاستیک‌ها را افزایش می‌دهند.

کد خبر 143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha