نشست تخصصی مدیران تحقیق و توسعه صنایع پیشرو در مجتمع بارز برگزار شد

سومین نشست تخصصی هم اندیشی مدیران تحقیق و توسعه صنایع پیشرو استان کرمان از سلسله نشست های تخصصی تحقیق و توسعه، با رویکرد مدیریت دانش و نقش آن در روند توسعه تحقیق و توسعه و نیز نقش مراکز علمی و فناوری در تحقیق و توسعه صنایع همچنین عوامل موثر بر چابکی فرآیند تحقیق و توسعه، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تایر نیوز، این نشست، سومین نشست تخصصی هم اندیشی مدیران تحقیق و توسعه صنایع پیشرو استان کرمان از سلسله نشست های تخصصی تحقیق و توسعه، با رویکرد مدیریت دانش و نقش آن در روند توسعه تحقیق و توسعه و نیز نقش مراکز علمی و فناوری در تحقیق و توسعه صنایع همچنین عوامل موثر بر چابکی فرآیند تحقیق و توسعه، برگزار شد.

در این نشست، شرکت کنندگان پیرامون مسائل، مشکلات و چالش های حوزه تحقیق و توسعه صنایع کشور به بحث و گفت و گو پرداختند و نظرات خود را در جهت بهبود این حوزه بیان کردند.

بر اساس این گزارش، محمد ضیایی، مدیر مجتمع بارز کرمان ضمن تشریح خلاصه ای از اقدامات صورت گرفته در حوزه تحقیق و توسعه این مجتمع، توجه ویژه مدیران صنایع کشور به این حوزه حیاتی را خواستار شد و افزود: امروزه با توجه به پیشرفت دانش و تکنولوژی، باید توسعه محصولات دانش بنیان، توجه به مسائل زیست محیطی و مصرف انرژی صورت گیرد که در حوزه صنعت تایر این موضوع به خوبی صورت گرفته است.

کد خبر 665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha