جزییات نظرسنجی های جهانی در مورد تایرسازان دنیا/ عملکرد عالی میشلن در میان رقبا

نظرسنجی تازه توسط موسسه  «هاندرد اکس»  نشان می‌دهد که شرکت تایرسازی فرانسوی  «میشلن» در چندین دسته‌بندی در رتبه اول فهرست تایرسازها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار تایرنیوز، نظرسنجی تازه توسط موسسه «هاندرد اکس» نشان می‌دهد که شرکت تایرسازی فرانسوی «میشلن» در چندین دسته‌بندی در رتبه اول فهرست تایرسازها قرار دارد که این دسته‌بندی‌ها شامل وفاداری مشتریات، رضایت مصرف‌کننده، رضایت از عملکرد، رضایت از کیفیت، رضایت از راحتی رانندگی و رضایت از ارزش و قیمت می‌شود.

«کاتلین مارجتسون»، معاون بازاریابی محصولات میشلن درباره این نظرسنجی می‌گوید: «جوایزی که مصرف‌کنندگان به ما می‌دهند همیشه برای ما ارزشمند هستند و هیجان‌انگیز است که ببینیم مشتریان ما همچنان به محصولات برتر ما اعتقاد دارند و کمک می‌کنند تا جایگاه ما به عنوان پرافتخارترین برند تایر در ایالات متحده حفظ شود.»

در میان دسته‌بندی‌های فوق، میشلن تنها در دسته رضایت از ارزش درجایگاه چهارم قرار گرفت و جایگاه نخست را به شرکت تایرسازی بریجستون واگذار کرد.

مارجستون گفت: «شرکت ما در فعالیت خود که به بیش از ۱۳۵ سال قبل بازمی‌گردد همواره بر نوآوری تمرکز داشته و تصور آینده‌ای که در آن حمل‌ونقل و پایداری محیط‌زیست در کنار هم پیشرفت کنند، به میشلین انگیزه می‌دهد تااین جایگاه را حفظ و تقویت کند.»

«آندره بنجامین»، معاون استراتژی موسسه هاندرد اکس می‌گوید خالص وفاداری مشتریان مهم‌ترین بخش این نظرسنجی است و نشان می‌دهد که چند درصد از مصرف‌کنندگان قصد خرید یک برند خاص تایر را دارند. اومی‌گوید: «این معیار نمایانگر شهرت و موفقیت آینده یک برند است. جذب مشتریان بلندمدت برای رشد بسیار مهم است.»

شرکت تایرسازی «گودیر» در دسته وفاداری مشتریان دوم شد و در چندین دسته‌بندی در میان شرکت‌های برتر ظاهر شد. این برند در رضایت از کیفیت و رضایت از ارزش دوم و در رضایت مصرف‌کننده، رضایت از عملکرد ورضایت از راحتی رانندگی سوم شد.

شرکت «کوپر» که در ۲۰۲۲ توسط گودیر خریداری شده است، در وفاداری مشتریان رتبه سوم را کسب کرد.

«پیرلی» هم در چندین دسته‌بندی از جمله رضایت مشتری، رضایت از عملکرد و رضایت از راحتی رانندگی دومین رتبه را کسب کرد.

کد خبر 642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha