گودیر امسال هم حامی مسابقات کامیون رانی شد

گودیر امسال هم به همکاری خود به‌ عنوان حامی و تأمین‌کننده انحصاری تایر در «مسابقات کامیون‌رانی اروپا» ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار تایرنیوز، امسال چهلمین سالگرد این مسابقات هفت‌گانه است و رویدادهایی در هفت کشور ایتالیا، اسلواکی، بلژیک، آلمان، جمهوری چک، فرانسه و اسپانیا برگزار خواهد شد. این نُهمین سال متوالی است که گودیر شریک رسمی و تأمین‌کننده انحصاری تایر در این مسابقات بوده است.

گودیر یک ترکیب تازه برای تولید تایرهای فصل ۲۰۲۴ معرفی کرده است، تایرهایی که با بهبود چسبندگی، به‌ویژه در شرایط مرطوب، ایمنی مسابقات کامیون‌رانی را افزایش خواهند داد.

مسابقات قهرمانی کامیون‌رانی در انواع مختلفی از پیست‌ها در زمین‌های خشک و مرطوب یا سرد و گرم برگزار خواهد شد؛ این مسئله باعث می‌شود که حفظ یک عملکرد مطلوب به‌صورت پیوسته، دشوار باشد. گودیر قصد دارد با ترکیب تازه‌ای که در تایرهای این دور از مسابقات به کار برده، در تمام این شرایط عملکرد بهتری را ارائه دهد و چسبندگی و دوام تایرها را در شرایط مرطوب افزایش دهد.

این تایر جدید در مرکز نوآوری گودیر در لوکزامبورگ توسعه یافته و مهندسان گودیر بر سایش یکنواخت تایرها و افزایش طول عمر آن‌ها تمرکز کرده‌اند. آزمایش‌های این لاستیک‌ها هم در میدان آزمایش گودیر و پیست‌هایی مانند «نوربرگرینگ»، «موست» و «اسلواکی رینگ» انجام شده است.

پس از پایان مسابقات هم تایرهای استفاده‌شده کامیون‌ها وارد فرایند روکش مجدد می‌شوند. این بدین معناست که این تایرها زندگی دوباره یافته و در شرکت‌های حمل‌ونقل مورد استفاده قرار خواهند گرفت، امری که به معنای کاهش دورریز و آسیب کمتر به محیط‌زیست است. یک مقام ارشد این مسابقات به نام «گئورگ فوکس» ضمن تمجید از نوآوری مداوم گودیر گفت تایرهای جدید نشان‌دهنده رهبری گودیر در تکنولوژی تایرهای مسابقه ای و تجاری هستند.

کد خبر 632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha