لاستیک های جدید BKT برای زمین های کشاورزی و جنگل بارانی

شرکت تایرسازی BKT دو لاستیک جدید معرفی کرده که برای استفاده‌های ترکیبی کشاورزی طراحی شده‌اند؛ لاستیک‌هایی که در زمین‌های کشاورزی و جنگل‌ها بهترین عملکرد را خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار تایر نیوز، این لاستیک‌های جدید «فارست‌مکس» (ForestMax) و «فارست‌لند» (ForestLand) نام دارند که فارست‌مکس یک لاستیک رادیال و فارست‌لند یک لاستیک معمولی (cross-ply) است. در طراحی این لاستیک‌ها بر کارکردهای روستایی با تأکید بر اطمینان، ایمنی و چندکاره بودن تمرکز شده است.

«دنیس پیکولو» مدیر محصولات لاستیک‌های کشاورزی در شرکت BKT می‌گوید این شرکت به دنبال راه‌حلی برای کسب‌وکارهای کشاورزی بوده که مدام میان جنگل و زمین‌های کشاورزی در رفت‌وآمد هستند. او گفت که این لاستیک‌های جدید برای زمین‌های ناهموار که از شاخه‌ها، ریشه‌ها، سنگ‌ها و زباله‌ها پوشیده شده، عالی هستند و می‌توانند به‌راحتی از پس این چالش‌های برآیند.

تمرکز اصلی در طراحی این لاستیک‌ها بر روی استحکام و مقاومت در برابر برش و کنده‌شدن گوشت لاستیک بوده است. فارست‌مکس دارای یک ترکیب آج ویژه و ساختار کمربندی فولادی است که از پنچری جلوگیری کرده و همچنین در زمین‌های ناهموار کشش و ثبات عالی دارد. فارست‌لند نیز دارای یک پوشش پلی‌استری و دیواره جانبی قوی است که موجب افزایش طول عمر لاستیک خواهد شد.

طراحی آج و لبه‌های لاستیک فارست‌مکس به نحوی طراحی شده که لاستیک، خودش را تمیز می‌کند؛ امری که آن را به لاستیکی ایده‌آل برای برخی از کارهای کشاورزی مانند شخم‌زدن خاک و خردکردن سنگ‌ها بدل کرده است.

طراحی لبه‌های باز لاستیک‌های فارست‌لند نیز موجب افزایش کشش در خاک‌های نرم شده و آج تقویت شده آن در هر زمینی چسبندگی خوبی دارد.

کد خبر 631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha