طرح توسعه ۵۰ هزار تنی کویرتایر

مدیرعامل شرکت کویرتایر گفت: اجرای طرح توسعه جدید ۵۰ هزار تنی در کویرتایر که به تنهایی به مثابه ایجاد یک کارخانه کویرتایر جدید خواهد بود، می بایست در اولویت اول مطالبه گری استان قرار گیرد.

به گزارش تایر نیوز به نقل از شرکت کویرتایر؛ سیدمحمدحسین زینلی که در جمع دبیران کارگروه های تخصصی مجمع مطالبه گران استان که دبیر ستاد استانی خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان نیز حضور داشتند، سخن می گفت تاکید کرد؛ با وجود داشتن چنین مجمع مطالبه گری در استان خراسان جنوبی کم برخوردار، خوشبختانه در سالهای اخیر برکات خوبی از این حیث عاید استان شده است.

وی "صراحت"، "امانت داری" و "هوشمندی" را سه مقوله مهم مطالبه گری دانست و افزود: شخص مطالبه گر امین مردم است و ضمن حفظ و تقویت پایگاه مردمی خود، باید در جهت خنثی سازی سیاه نمایی ها و جوسازی ها دشمنان نظام، سعی و اهتمام ورزد.

مدیرعامل شرکت کویرتایر، ضمن انتقاد از کمرنگ بودن روحیه مطالبه گری و حق طلبی در بدنه مردمی استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: قناعت و مناعت طبع دو صفت آراسته مردم این استان است، تا مادامی که به تضییع حق و بی عدالتی منجر نشود، مجامع مطالبه گر باید این روحیه را در عموم جامعه ایجاد و تقویت کنند.

دبیر مجمع مطالبه گری استان خراسان جنوبی در ادامه بر اهتمام این مجمع برای رفع موانع تولید اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به تاکید رهبری انقلاب، در سالهای متمادی بر امر تولید، کارگروه تخصصی مجمع اطلاعات و مطالبات مردمی تشکیل شده است که جوانان نخبه و دغدغه مند به صورت ویژه این مشکلات را رصد و پیگیری می کنند.

کد خبر 615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha