دریافت جوایز طراحی RED DOT توسط چهار شرکت لاستیک سازی

چهار تایرساز «هانکوک»، «کومهو»، «نکسن» و «شاندونگ» به دلیل طراحی‌های نوآورانه لاستیک‌هایشان جوایز طراحی Red Dot را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار تایرنیوز، این جوایز بخشی از جوایز سالانه Red Dot هستند، یک مسابقه طراحی معتبر در سطح بین‌المللی که توسط انجمن بین‌المللی آلمان در هانوفر برگزار می‌شود. این مسابقه با ارزیابی عواملی از جمله طراحی، کیفیت، عملکرد و دوست‌داری محیط‌زیست سه رده «طراحی محصول»، «طراحی برند و ارتباطات» و «طرح‌های مفهومی» برگزار می‌شود.

در میان ۵۷ شرکت‌کننده، برنده‌های بخش طراحی عبارت‌اند از: 

لاستیک e-Smart City AU۵۶ از شرکت هانکوک که برای اتوبوس‌های برقی با فناوری ویژه‌ای در ساخت آج که موجب افزایش برد خودرو، چسبندگی لاستیک و کاهش سایش آج شده است.

لاستیک iON GT از شرکت هانکوک که بخش اعظم آن از مواد بازیافتی و تجدیدپذیر تشکیل شده است و برای خودروهای برقی و وانت‌های برقی طراحی شده است.

لاستیک زمستانی Wintercraft WP۵۲ EV که تولید شرکت کومهو است.

لاستیک ممتاز عملکرد بالا N&#۳۹;Fera Sport S از شرکت نکسن که برای رانندگی با سرعت بالا طراحی شده است و دوام، ترمزگیری و فرمان‌پذیری آن در سرعت بالا بهبود یافته است.

لاستیک Lanvigator Ice Spider ۲ از شرکت شاندونگ که با طراحی خود چسبندگی را افزایش داده و ترمزگیری را بهتر کرده است. طراحی این لاستیک همچنین رانندگی در برف را ایمن‌تر کرده است. 

کد خبر 588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha