همکاری دوباره پیرلی و فراری

شرکت ‌تایرسازی ایتالیایی «پیرلی» و شرکت خودروسازی «فراری» که سابقه همکاری آن‌ها به ۷۰ سال قبل بازمی‌گردد، تایر جدیدی با عنوان «پی‌زیرو کورسا» را برای خودروی سوپر اسپورت «فراری انزو» تولید کردند.

به گزارش خبرنگار تایر نیوز، شرکت ‌تایرسازی ایتالیایی «پیرلی» و شرکت خودروسازی «فراری» که سابقه همکاری آن‌ها به ۷۰ سال قبل بازمی‌گردد، تایر جدیدی با عنوان «پی‌زیرو کورسا» را برای خودروی سوپر اسپورت «فراری انزو» تولید کردند.

این تایر زیرمجموعه Collezione پیرلی است که هم برای فراری‌های کلاسیک و هم مدرن طراحی شده است. تایرهای پی‌زیرو کورسا مکمل لاستیک‌های P Zero خواهند بود برای فراری F۴۰ و F۵۰ استفاده می‌شوند. 

این تایرهای جدید در سایزهای ۲۴۵/۳۵ R۱۹ در جلو و ۳۴۵/۳۵ R۱۹ در عقب عرضه خواهند شد و گرچه جنبه‌های زیبایی‌شناسانه دیرینه فراری و پیرلی را حفظ کرده‌اند، اما در عین حال با بهره‌گیری از مواد و فناوری‌های مدرن، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که عملکرد و ایمنی مطلوبی را در جاده و هم در مسیرهای مسابقه ارائه کنند. 

این تایرها که نتیجه همکاری پیرلی و فراری هستند ‌با تمرکز بر پایداری در سرعت‌های بالا و پیچ‌ها ساخته شده‌اند.

رانندگان فراری این لاستیک‌ها را آزمایش کرده‌اند تا اطمینان حاصل شود که آن‌ها علاوه بر دارا بودن ویژگی‌های دیرینه اسپورت‌بودن که مولفه فراری است، استانداردهای معاصر ایمنی وقابل اعتماد بودن را هم داشته باشند.

فراری انزو یک خودروی سوپر اسپورت ساخت فراری که با الهام از خودروهای فرمول ۱ ساخته شده، اما از بسیاری از فناوری‌های که در خودروهای فرمول ۱ مجاز نیستند نیز بهره می‌برد.

این خودرو به نحوی طراحی شده که در سرعت‌هایی بالا تا ۷۷۵ کیلوگرم نیروی رو به پایین به خودرو وارد کند تا امنیت آن تضمین شود. این یکی از ویژگی‌هایی است که سازندگان تایر برای این خودرو باید در طراحی‌های خود لحاظ کنند

کد خبر 550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • test IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    0 0
    ماشالله فراری