غول جدید یوکوهاما وارد گود شد

شرکت تایرسازی «یوکوهاما» با لاستیک‌های جدید «Geolandar A/T۴ G۰۱۸»، چند وقتی است که رده لاستیک‌های جئولندر خود را گسترش داده است.

به گزارش خبرنگار تایر نیوز، این لاستیک‌ها که قرار است جایگزین تایرهای نسل قبل این مدل یعنی Geolandar A/T G۰۱۵ شوند، برای کامیون‌ها، خودروهای شاسی‌بلند و خودروهای کراس‌اور تولید شده‌اند.

محصول تازه یوکوهاما از ماه میلادی آینده و در بیش از ۱۰۰ سایز مختلف در آمریکا عرضه خواهد شد و خریداران می‌توانند آن را با سایر رینگ ۱۵ تا ۲۲ اینچ تهیه کنند.

این لاستیک‌ها نشان استاندارد «کوه و دانه» برف را دارا هستند.

یک مقام ارشد یوکوهاما درباره این لاستیک‌ها می‌گوید لاستیک A/T۴ ساخته شده تا رانندگان با آن به هرکجا که خواستند، بروند.

او می‌گوید این لاستیک را افراد مشتاق یا به اصطلاح «خوره» رانندگی برای خریداران مشابه خود ساخته‌اند و از این رو این تایرها هم در استفاده روزمره و هم در طبیعت‌گردی و آفرود عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند.

یوکوهاما می‌گوید این تایر ساخته شده تا روی هر سطحی و در هر آب‌وهوایی رانده شود. این امر تنها با کمک مقاومت بالای آن در مسیرهای آفرودی و چسبندگی مطلوب آن به زمین در تمامی شرایط آب‌وهوایی ممکن شده است.

یوکوهاما در ساخت این تایرها به کاهش صدای منتقل‌شده به اتاق و مقاومت لاستیک در برابر خراشیدگی توجه ویژه‌ای داشته و لاستیک‌ها را تا ۱۰۰ هزار کیلومتر در برابر سایش و خوردگی زیاد ضمانت می‌کند.

این شرکت تایرسازی این هفته در ایالات تگزاس از این تایرها رونمایی کرد و در این مراسم توانایی آن‌ها را به رخ رقبای خود کشید.

کد خبر 538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha