با تایرهای آفرود جدید میشلن آشنا شوید

شرکت تایرسازی «میشلن» آمریکا محصول تازه‌ای به نام «BFGoodrich All-Terrain T/A KO۳» را عرضه کرد که با بهره‌گیری از تجربیات نسل قبلی این مدل تایرها یعنی T/A KO۲ ساخته شده‌اند.

به گزارش خبرنگار تایرنیوز، شرکت تایرسازی «میشلن» آمریکا محصول تازه‌ای به نام «BFGoodrich All-Terrain T/A KO۳» را عرضه کرد که با بهره‌گیری از تجربیات نسل قبلی این مدل تایرها یعنی T/A KO۲ ساخته شده‌اند.
میشلن مدعی است که این تایرهای تازه با استفاده از تازه‌ترین فناوری‌های صنعت تایر می‌کوشند تا نیازهای گسترده آفرودسواران را برآورده کنند.
از ویژگی‌های این تایرجدید می‌توان به الگوی آج جدید و ترکیب ویژه ساخت آج اشاره کرد که لاستیک را برای تمامی انواع جاده‌ها مناسب کرده وطول عمر و پایداری آن را افزایش می‌دهد.
فناوری CoreGard دراین تایرها به دیواره جانبی تایر استحکام می بخشد و جداره‌های لاستیک در برابر خراش و پارگی مقاوم هستند.
میشلن مدعی است که این تایرها به نحوی طراحی شده‌اند که در گل‌ولای و برف چسبندگی خوبی به زمین دارند. این تایرها همچنین دارای استاندارد «کوه و دانه برف» هستند که مورد استفاده لاستیک‌های آفرودی است.
«هارولد فیلیپس» مدیر کل جهانی BFGoodrich می‌گوید: «استقامت افسانه‌ای تایرهای BFGoodrich با ساخت این مدل جدید، تشدید شده است.»
او می‌گوید: «ما در ۱۰ سالی که از عرضه تایر KO۲ می‌گذرد رقابت‌ها و تحقیقات زیادی را پشت سر گذاشتیم و پس از ترکیب یک دهه فناوری، بازخورد مشتریان و تجربه خود، تایر KO۳ را تولید کردیم.
این مقام مسئول در میشلن می‌گوید که این شرکت نتها رقیب خودش است و بی‌صبرانه مشتاق است تا ببیند خریداران چه کارهایی با این لاستیک‌های آفرودی خواهند کرد و چه تجربیاتی را به ثبت خواهند رساند.
کد خبر 537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha