حضور شرکت بریجستون در مسابقات استقامتی Tire Rack One Lap of America

بریجستون آمریکا به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد تاسیس خط تولید «پوتنزا» در چهلمین دوره مسابقات استقامتی Tire Rack One Lap of America شرکت کرده است.

به گزارش خبرنگار تایرنیوز، دو تیم «پوتنزا Race» و «پوتنزا RE-۷۱RS» در این مسابقه شرکت دارند و ۳۵۰۰ کیلومتر مسافت را در ۸ روز طی خواهند کند؛ رقابتی که ۱۵ ایالت مختلف آمریکا را در بر خواهد گرفت و از ۴ تا ۱۱ ماه میلادی جاری در جریان است.
بریجستون می‌گوید نام این تایرها را از واژه ایتالیایی «پوتنزا» به معنی قدرتمند انتخاب کرده و سعی دارد در این سری محصولات خود «هیجان، اشتیاق و عملکرد پیست مسابقه را برای رانندگان روزمره» به ارمغان آورد.
تیم «پوتنزا Race» با رهبری «کریستینا نیلسن» راننده مسابقه حرفه‌ای در این رقابت‌ها شرکت کرده است. این تیم از خودروی «آکورا اینتگرا سری اس» مدل ۲۰۲۴ استفاده می‌کند که به لاستیک‌های Bridgestone Potenza Race مجهز هستند.
تیم پوتنزا RE-۷۱RS هم با رهبری «تاد چپمن» و با خودروی «هوندا سیویک سری آر» مدل ۲۰۲۴ در این رقابت‌ها شرکت دارد، خودرویی که به تایرهای بریجستون پوتنزا RE-۷۱RS مجهز است.
بریجستون از این فرصت برای تبلیغ تایرهای خود استفاده کرده و می‌گوید تایر Potenza Race برای علاقه‌مندان به رانندگی در پیست طراحی شده است، تایری که در مسیرهای طولانی و جاده‌های خشک، فوق‌العاده‌ای دارد. در مقابل، تایر Potenza RE-۷۱RS که در آوریل ۲۰۲۲ عرضه شد، برای مسابقات سطح پایین‌تر و رانندگان غیرحرفه‌ای طراحی
شده و دوام و بهره‌وری بالایی دارد.
بریجستون می‌گوید مسابقات اتومبیل‌رانی بیش از ۶۰ سال است که بخشی مهم از هویت این شرکت است و محصولات بریجستون می‌تواند در مسیری که این مسابقات طی می‌کنند اثرگذار باشد.
کد خبر 524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha