کنتیننتال سه نوع لاستیک شرکت خودروسازی هیوندای را تامین کرد

شرکت خودروسازی هیوندای برای تهیه تایرهای مناسب در خودروی «هیوندای توسان»، به سراغ شرکت تایرسازی کانتیننتال رفته و سه نوع از لاستیک‌های این شرکت را برای برآورده کردن نیازهای مختلف مشتریان خود انتخاب کرده است.

به گزارش خبرنگار تایر نیوز، هیوندا در سرتاسر جهان خودروی توسان را با دو تایر «اکو کانتکت ۶» و «پریمیوم کانتکت ۶» ارائه می‌کند و در منطقه آسیا-اقیانوسیه هم تایرهای «کراس‌کانتکت ال. اکس اسپورت» را انتخاب کرده است؛ اما چرا؟ 
اکو کانتکت ۶ (EcoContact ۶) از نوعی لاستیک خاص تهیه شده که مصرف انرژی آن را بهینه کرده و مقاومت چرخشی را کاهش می‌دهد که این امر موجب شده تا در خودروهای بنزینی مصرف سوخت کاهش یافته و در خودروهای برقی برد وسیله نقلیه افزایش یابد. منظور از برد خودرو همان مسافتی است که خودروی برقی با هر بار شارژ می‌تواند طی کند.
کانتیننتال می‌گوید این لاستیک‌ها بر روی سطوح خشک و مرطوب چسبندگی قابل‌اعتمادی داشته، در هنگام ترمزگیری سریعاً خودرو را متوقف کرده و صدای کمتری را به اتاق منتقل می‌کند که در مجموع تجربه رانندگی راحتی را به سرنشینان القا می‌کند.
تایرهای پریمیوم کانتکت ۶ (PremiumContact ۶) با تمرکز بر راحتی و امنیت بالا طراحی شده‌اند. ترکیب لاستیک به‌کار رفته در ساخت آن‌ها باعث شده ترمزگیری این تایرها در جاده‌های خیس مطلوب بوده و ثبات و تعادل بیشتری در خودرو احساس شود. این مدل تایرها همچنین در شرایط مختلف فرمان‌پذیری بالایی دارند و تجربه رانندگی را ایمن و راحت‌تر می‌کنند.
در آسیا و اقیانوسیه خریداران هیوندای توسان می‌توانند تایر CrossContact LX Sport را در سایز ۱۸ اینچ انتخاب کنند. این نوع از لاستیک‌های کانتیننتال در جاده‌های خشک و مرطوب خط ترمز را کاهش داده و در جاده‌های شهری و همچنین آفرودی چسبندگی خوبی دارند.
کانتیننتال می‌گوید که دیواره جانبی این لاستیک‌ها تقویت شده تا دوام آن‌ها افزایش یافته و لاستیک‌ها در برابر آسیب عوامل خارجی مانند تکه‌های سنگ محافظت شوند. این لاستیک‌ها همچنین با هدف کاهش مقاومتکاهش مقاومت چرخشی، بهبود مصرف سوخت و کاهش صدای منتقل‌شده به کابین طراحی شده‌اند.
کد خبر 522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha