چگونه یک لاستیک پنچر را در خانه تعمیر کنیم؟

‌طبق گزارش NHTSA، سالانه بیش از ۱۰۰۰۰ تصادف به دلیل خرابی یا فرسودگی لاستیک ها اتفاق می افتد.

به گزارش خبرنگار تایزنیوز، پنچر شدن لاستیک ها کم و بیش اجتناب ناپذیر است و به احتمال زیاد بیش از یک تایر در زندگی خود خواهید داشت.
با این حال، رانندگی با لاستیک پنچر بسیار خطرناک است. این نه تنها لاستیک های شما را در معرض آسیب بیشتر و به احتمال زیاد جبران ناپذیر قرار می دهد، بلکه ایمنی شما و سایر کاربران جاده را نیز به خطر می اندازد.
ما قبلاً توصیه کرده‌ایم در صورت خرید یک خودرو، اقلام خاصی را در ماشین خود نگه دارید. با این حال، آماده شدن برای شرایط اضطراری احتمالی تنها نیمی از راه حل است.
دانستن اینکه در صورت پنچر شدن لاستیک چه کاری باید انجام دهید به همان اندازه مهم است.
این دانش می تواند شما را از حوادث احتمالی نجات دهد. بنابراین، وقتی در خانه هستید و وقت دارید تا این مشکل کوچک لاستیک خود را برطرف کنید، چه کاری باید انجام دهید؟ چه ابزارهایی به شما در انجام کار کمک می کنند؟ بیایید دریابیم.
ابزار ضروری برای تعمیر یک تخت در گاراژ شامل جک برای بلند کردن وسیله نقلیه از روی زمین، یک آچار برای شل کردن و برداشتن مهره های لاستیک که تایر را به توپی چرخ محکم می کند، یک فشارسنج لاستیک، یک هوا می باشد. کمپرسور برای باد کردن لاستیک، یک انبردست برای از بین بردن اجسام خارجی در لاستیک، ساعت چرخ برای جلوگیری از غلتیدن خودرو در حالی که روی جک بلند شده و دستکش یکبار مصرف برای محافظت از دستان شما.
اگر در حال تعویض هستید، مطمئن شوید که یک لاستیک زاپاس در شرایط خوبی آماده دارید. برای یک دوشاخه یا پچ سریع، به کیت تعمیر لاستیک نیاز دارید. با این حال، اگر شرایط لاستیک نیاز به تعویض کامل دارد، ممکن است لازم باشد به یک فروشگاه مراقبت از خودرو مراجعه کنید.
کد خبر 450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha