نوآوری دوباره «کومهو» با معرفی دو تایر جدید برای خودروهای برقی

شرکت تایرسازی «کومهو» با معرفی دو محصول تازه به نام‌های «Majesty ۹ Solus TA۹۱ EV» و «Crugen HP۷۱ EV»، خط تولید تایرهای خودروهای الکتریکی خود را گسترش داد.

به گزارش تایر نیوز، شرکت تایرسازی «کومهو» با معرفی دو محصول تازه به نام‌های «Majesty ۹ Solus TA۹۱ EV» و «Crugen HP۷۱ EV»، خط تولید تایرهای خودروهای الکتریکی خود را گسترش داد. این دو لاستیک جدید از فناوری «K-Silent Kumho Tire» بهره می‌برند و با کاهش صدای کابین، لذت رانندگی را دوچندان می‌کنند.

این فناوری با استفاده از فوم‌های جاذب صدا در ساختار لاستیک و همچنین بهره‌گیری از یک آج با طراحی خاص، صدای منتقل‌شده به کابین را کاهش می‌دهد. تایر «Majesty ۹ Solus TA۹۱ EV» برای خودروهای برقی «کوپه»، «سدان» و «کراس‌اوور» طراحی شده است.

در مقابل، تایر «Crugen HP۷۱ EV» که برای خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور مناسب است، با قابلیت استفاده در تمامی شرایط آب‌ و هوایی، عالی‌ترین سطح از احساس رانندگی و سواری آرام را به همراه دارد.

کومهو مدعی است که در این دو محصول جدید توانسته علاوه بر افزایش راحتی، هر دو لاستیک را به‌گونه‌ای طراحی کند که با مقاومت چرخشی کمتر، مسافتی که خودروهای الکتریکی با هر بار شارژ طی می‌کنند، افزایش یابد.

Majesty Solus در سایزهای رینگ ۱۸ تا ۲۱ اینچی و Crugen در سایزهای رینگ ۱۹ اینچ تا ۲۲ اینچی عرضه می‌شود و هر دو لاستیک تا ۸۰ هزار کیلومتر گارانتی دارند.

این شرکت تایرسازی می‌گوید خط تولید تایر برای خودروهای برقی در این شرکت با پنج نوع از خودروهای برقی در آمریکای شمالی سازگار است و همین مسئله این شرکت را به تأمین‌کننده تایر غول‌های خودروسازی مانند «کیا» و «هیوندا» تبدیل کرده است.

محصولات این شرکت همچنین با ۶ نوع از خودروهای برقی در خارج از آمریکای شمالی سازگاری دارد. شاید در نگاه اول لاستیک خودروهای برقی تفاوتی با دیگر انواع خودروها نداشته باشد، اما باتوجه‌به وزن بالای باتری در خودروهای الکتریکی، لاستیک‌های معمولی در این خودروها قابل‌ استفاده نیست.

از سوی دیگر، از آنجا که در خودروهای برقی احتراق اتفاق نیفتاده و صدای چندانی از موتور به کابین منتقل نمی‌شود، ضروری است که لاستیک‌ها هم به نحوی طراحی شده باشند که کمترین صدای ممکن به کابین منتقل شده و سرنشینان تجربه رانندگی مطلوبی داشته باشند.

کد خبر 395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha