بروزرسانی و ارتقاء ترکیبات تایرهای کامیون تویو تایر

تویو تایر از به روزرسانی و ارتقاء ترکیبات جدید برای تولید ۳ مدل تایر مخصوص کامیون‌های منطقه‌ای و دوربرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار تایر نیوز به نقل از تایر ریویوو، شرکت تویو تایر (Toyo Tire) ژاپن، ۸ کارخانه بزرگ در آسیا، آمریکای شمالی و اروپا دارد. کارخانه این شرکت در آمریکا، ترکیبات جدیدی برای بهبود و ارتقاء کیفیت تایرهای مخصوص کامیون معرفی کرده است.

این ترکیبات جدید برای تولید تایرهای مدل +M۱۷۱+ ، M۶۷۱A و +M۶۷۷ مخصوص کامیون‌های منطقه‌ای و کامیون‌های مسافت طولانی یا دوربُرد (long haul tires) مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

به گفته پژوهشگران این شرکت، ترکیبات جدید منجر به بهبود و ارتقاء کیفیت تایرهای تولیدی، حفظ مقاومت غلتشی و کمک به افزایش مسافت پیموده‌شده و در نتیجه افزایش طول عمر تایر می‌شود.

تایرهای +M۱۷۱ و +M۶۷۱A دارای فناوری تعادل نانو (Nano Balance Technology) تویو تایر هستند که به عملکرد و کارایی بهتر تایر کمک کرده و درعین حال، فشار را در قسمت مهره‌ها و لبه تسمه کاهش می‌دهد که به طول عمر بیشتر تایر منجر می‌شود.

تایر مسافت طولانی یا دوربُرد M۶۷۷+ نیز یک تایر چهار شیار است که تمامی الزامات SmartWay در طراحی آن رعایت شده است. طراحی خاص و آج عمیق این تایر به افزایش مسافت پیموده‌شده، بهره‌وری سوخت و کشش بهتر کمک می‌کند.

هر ۳ مدل تایر +M۱۷۱+ ، M۶۷۱A و +M۶۷۷  تویو تایر با ترکیبات جدید از ابتدای ماه جاری میلادی (۱۳ فروردین جاری) در بازار آمریکا عرضه شده‌اند.

کد خبر 320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha