انتخاب تایر BluEarth-XT یوکوهاما برای خودروی یاریس تویوتا

بر اساس اعلام یوکوهاما، تایرهای BluEarth-XT AE61 به عنوان تجهیزات اصلی (OE) خودروی یاریس کراس جدید تویوتا استفاده خواهند شد.

به گزارش تایر ترید، تویوتا از ماه اکتبر 2023، شاسی بلند کامپکت جدید خود به نام یاریس کراس (Yaris Cross) را در تایلند عرضه کرد.

این خودروساز قصد دارد یاریس کراس را با تایرهای BluEarth-XT AE61 به عنوان قطعه یا تجهیزات اصلی (original equipment) به بازار عرضه کند. تایرهای یوکوهاما در اندازه‌های 215/60R17 96H و 215/55R18 95V روی این خودرو نصب خواهند شد.

تایر BluEarth-XT AE61 یوکوهاما، یک تایر تابستانی است که به طور خاص برای استفاده در خودروهای شاسی بلند شهری کراس اوور طراحی و ساخته شده است. این تایر علاوه بر مزایای طراحی سبک‌وزن و کاهش بیشتر مقاومت غلتشی، به پایداری بالای فرمان کمک می‌کند.

انتخاب تایر BluEarth-XT یوکوهاما برای خودروی یاریس تویوتا

عملکرد خاص این تایر با استفاده از یک سیستم اختصاصی برای پیش‌بینی مقادیر ویژگی‌های کلیدی تایر تحت عنوان HAICoLab حاصل می‌شود. این کلمه مخفف «همکاری انسان و هوش مصنوعی» (Humans and AI Collaborate) است.

فناوری‌های نوآورانه‌ای که در توسعه تایرها به کار می‌روند، مبتنی بر دانش جدیدی است که با جمع‌آوری داده‌های واقعی و داده‌های مجازی تولیدشده توسط شبیه‌سازی‌ها و در ادامه، با استفاده از عملکردهای پیش‌بینی، تجزیه و تحلیل و جستجوی انجام‌شده توسط هوش مصنوعی (AI) کار می‌کند.

تایرسازی یوکوهاما (Yokohama) ژاپن به سرعت درحال توسعه تایرهای مختلف با فناوری تایر BluEarth برای استفاده روی طیف وسیعی از خودروهای بنزینی، هیبریدی، برقی، سدان، شاسی بلند (SUV) و اسپرت است.

کد خبر 300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha