افتتاح رسمی مرکز شبیه‌سازی پیشرفته گودیر در لوکزامبورگ

شرکت تایرسازی گودیر (Goodyear) آمریکا، مرکز شبیه‌سازی خود را با هدف طراحی و توسعه نسل جدید  تایرها در لوکزامبورگ افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار تایر نیوز به نقل از تایر ترید، این مرکز با هدف تقویت همکاری گودیر با تولیدکنندگان تجهیزات اصلی (OEMs) و حمایت از طرح‌های خلاقانه و برتر تایر افتتاح شد.

مرکز شبیه‌سازی گودیر مجهز به دستگاه شبیه‌ساز رانندگی DiM۲۵۰ DYNAMIC است که توسط شرکت آلمانی VI-grade طراحی و توسعه پیدا کرده است.

با استفاده از فرآیند توسعه مجازی تایر، کارشناسان گودیر می‌توانند از این مرکز شبیه‌سازی برای آزمایش و اعتبارسنجی مدل‌های جدید تایر برای مدل‌های خودرویی که در مرحله طراحی مفهومی بوده و هنوز تولید نشده‌اند، استفاده کنند.

در مرکز شبیه‌سازی مجازی تایر، نیاز به تست‌های فیزیکی مکرر تایر به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا می‌کند و تست‌های مورد نیاز ابتدا به صورت مجازی و در نهایت روی مدل فیزیکی تایر انجام خواهد شد. در این شرایط، به طور متوسط نیاز به ۱۳ هزار حلقه تایر و ۹۷ هزار کیلومتر تست فیزیکی تایر کاهش پیدا می‌کند.

از این طریق، امکان تولید سریع‌تر تایر و اصلاح ایرادات احتمالی مطابق با نیازهای خودروهای جدید فراهم می‌شود. این مرکز، تعهد گودیر به افزایش ایمنی، سلامت و پایداری محصولات تولیدی خود را تقویت می‌کند.

سال ۲۰۲۱ نیز مرکز دیگری در آکرون اوهایو مورد بهره‌برداری قرار گرفت. تیم توسعه مجازی تایر گودیر تاکنون پروژه‌های متعددی را با تولیدکنندگان پیشرو در اروپا، آمریکا و چین در حوزه طراحی و توسعه نسل جدید تایرها اجرا کرده است.

کد خبر 294

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha