تعرفه پنچرگیری و قیمت روغن موتور در ایام نوروز افزایش نمی یابد

یک مقام مسئول در صنعت لاستیک گفت: در ایام تعطیلات و با توجه به افزایش سفرهای نوروزی، تعرفه پنچرگیری خودرو و قیمت روغن موتور در بازار تغییری نداشته است.

به گزارش خبرنگار تایر نیوز، محمدرضا آل سارا، رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک تهران در خصوص وضعیت کنونی بازار لاستیک و روغن موتور در ایام نوروزی گفت: در حال‌ حاضر در خصوص وضعیت تامین و عرضه در بازار لاستیک و روغن موتور کمبودی نیست و خوشبختانه از این نظر در تنگنا نبوده و می‌توانیم نیاز بازار را پاسخ دهیم.

وی افزود: در ایام تعطیلات و با توجه به افزایش سفرهای نوروزی، تعرفه پنچرگیری خودرو و قیمت روغن موتور در بازار تغییری نداشته است.

آل سارا، در رابطه با چالش اخیر بازار لاستیک توضیح داد: درحال‌حاضر در کشور با کمبود لاستیک مواجه نیستیم.

وی افزود: فقط دو سایز لاستیک است که نیاز به حمایت بیشتری برای تامین آن داریم و اگر چالش تولید این دو سایز لاستیک برطرف شود، تعادلی نسبی را در بازار لاستیک شاهد هستیم. لاستیک‌های سایز ۱۳ و ۱۴ درحال‌حاضر به میان کافی در بازار نبوده که متقاضی بسیاری هم دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک تهران در پایان عنوان کرد: واقعیت این است که یک سری خلل‌ها در سامانه جامع تجارت مانند قطع و وصلی‌های مکرر وجود دارد. همین مسائل باعث می‌شود که تحویل لاستیک از واحد صنفی به متقاضیان به کندی انجام شود.

وی اظهار داشت: اگر سامانه جامع تجارت از این جهت رفع اشکال شود تا امکان تحویل لاستیک به متقاضی با سرعت بیشتر فراهم شود، دیگر شاهد تشکیل صف‌های طولانی برای عرضه لاستیک نخواهیم بود. 

کد خبر 287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha