عرضه سایز جدید تایر روکش‌شده Bandvulc BD5 در بازار از ماه مارس

شرکت Bandvulc از ماه مارس جاری، تایر روکش‌شده BD5 را در اندازه جدید 315/80 روانه بازار می‌کند.

به گزارش تایر ترید نیوز، روکش مجدد (retreading) یا اصطلاحا قالب‌گیری مجدد (remoulding)، فرآیند بازیافت تایرهای فرسوده‌ای هستند که دارای ساختار محکم و سالمی هستند و می‌توان آج کهنه آن را با آج تازه جایگزین کرد. در این فرآیند، آج فرسوده از روی بدنه اصلی تراشیده و آسیب‌های تایر برطرف و آج تازه روی آن چسبانده می‌شود. در نهایت، تایر در دستگاه مخصوصی تحت فشار و دمای خاصی قرار گرفته و پس از طی مراحل لازم، بسته‌بندی و روانه بازار می‌شود.

به طور معمول از تایرهای روکش‌شده (retread tyre) برای خودروهای سواری استفاده نمی‌شوند و اغلب این تایرها در ماشین‌های سنگین یا ماشین‌آلات کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

عرضه سایز جدید تایر روکش‌شده Bandvulc BD5 در بازار از ماه مارس

شرکت Bandvulc یک برند پیشتاز در زمینه تولید تایرهای روکش‌شده در بریتانیا است. مسئولان این شرکت عنوان می‌کنند که با تولید هر تایر روکش‌شده، 85 درصد مواد مورد نیاز برای تولید یک تایر جدید ذخیره و صرفه‌جویی می‌شود و در نتیجه، تولید این تایر اثرات زیست‌محیطی کمتری را به همراه دارد. 

این شرکت درحال افزایش دامنه اندازه‌های تایرهای روکش‌شده BD5 است. در طراحی تایرهای BD5 از آخرین فناوری‌های روز دنیا استفاده شده است که نتیجه کار، یک تایر با عملکرد بسیار بالا و قابل اعتماد است. این محصول در مدت کوتاهی پس از عرضه به بازار، با استقبال خوبی مواجه شد.

برای به حداکثر رساندن طول عمر مفید تایر BD5 از یک ترکیب لاستیکی خاص استفاده شده است که باعث مقاومت در برابر سایش و حرارت می‌شود. نتایج آزمایش‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که مسافت طی‌شده با تایر BD5 حدود 40 درصد بیشتر از تایر BD08 است.

در تایر روکش‌شده BD5 همچنین از یک الگوی آج کاملا بازطراحی‌شده استفاده شده است که باعث هندلینگ در شرایط مرطوب و خشک جاده می‌شود.

کد خبر 279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha