چالش نوکیان تایرز برای انتخاب بدترین جاده‌ها در آمریکای شمالی

نوکیان تایرز از رانندگان در آمریکای شمالی دعوت کرده است تا در رقابت انتخاب بدترین جاده‌های این منطقه شرکت کنند.

به گزارش روابر ورلد، شرکت فنلاندی نوکیان تایرز (Nokian Tyres) از ۱۸ تا ۲۹ مارس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۳) رقابت جذابی را با هدف معرفی بدترین جاده‌ها در کانادا و آمریکا برگزار می‌کند.

در سومین دوره برگزاری این رقابت که با همکاری برنامه حفاظت از چاله‌ها (pothole protection program) نوکیان تایرز برگزار می‌شود، از رانندگان در آمریکای شمالی دعوت شده است تا در رقابت انتخاب بدترین جاده‌های این منطقه شرکت کنند.

نوکیان تایرز هر هفته میزبان یک رقابت است و رانندگان می‌توانند از طریق توییتر یا اینستاگرام نوکیان تایرز به نشانی @NokianTyresNA در این رأی‌گیری شرکت کنند. در مرحله بعد، شرکت‌کنندگان باید مستندات و تصاویر خود را از جاده مورد نظر از طریق سایت NokianTires.com/Potholes  ارسال کنند.

چالش نوکیان تایرز برای انتخاب بدترین جاده‌ها در آمریکای شمالی

شرکت‌کنندگان در این رقابت، شانس برنده شدن یک جفت تایر تولیدی این شرکت را خواهند داشت.

نوکیان تایرز در کارخانه آمریکای شمالی که در دیتون واقع شده است، تایرهای One، Outpost و Remedy همچنین تایرهای چهارفصل را مطابق خواست رانندگان آمریکای شمالی تولید می‌کند.

تایرهای چهار فصل One و One HT، تایرهای Outpost nAT و APT، تایرهای مخصوص همه شرایط آب‌وهوایی Remedy WRG۵ نوکیان تایرز با ضمانت محافظت از چاله‌ها عرضه می‌شوند؛ براین اساس اگر تایر به دلیل افتادن در چاله یا خرابی جاده، دچار آسیب غیرقابل تعمیر شود، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای تعویض می‌شود.

کد خبر 276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha