لاستیک‌های خریداری‌شده از ۲۲ اسفند، هفته دوم عید تحویل می‌شوند

شرکت کویر تایر اعلام کرد: نظر به محدودیت‌های تردد و حمل و نقل در روزهای پایانی سال و ایام نوروز، شروع ارسال کلیه تایرهای خریداری‌شده از تاریخ ۲۲ اسفند ماه به بعد، از هفته دوم فروردین ۱۴۰۳ خواهد بود.

به گزارش تایر نیوز، شرکت کویرتایر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در جهت کنترل و تنظیم عرضه تایر در بازار و بهره‌مندی مصرف‌کنندگان واقعی از خرید تایر با نرخ مصوب، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سامانه جامع تجارت را راه‌اندازی نموده است تا از طریق آن کلیه متقاضیان خرید تایر را احراز هویت نماید و شرکت‌های تولید کننده تایر پس از تایید این سامانه مجاز به فروش تایر به متقاضی می‌باشند. 

متاسفانه به دلایلی این سامانه در برخی زمان ها قادر به پاسخگویی کامل به همه درخواست ها نیست و موجب معطلی متقاضیان خرید تایر شده است.

ضمن تشکر از صبر و حوصله شما عزیزان به اطلاع می رساند رفع این مشکل خارج از حیطه دسترسی کویرتایر بوده و خادمان وزارت صمت و سامانه جامع تجارت در تلاش برای رفع این مشکل می باشند، همچنین به اطلاع می‌رساند نظر به محدودیت‌های تردد و حمل و نقل در روزهای پایانی سال و ایام نوروز، شروع ارسال کلیه تایرهای خریداری‌شده از تاریخ ۲۲ اسفند ماه به بعد، از هفته دوم فروردین ۱۴۰۳ خواهد بود.

کد خبر 259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha