اضافه شدن طیف جدیدی از تایرها به مجموعه تایرهای فالکن

تایرسازی فالکن قصد دارد طیف متنوعی از تایرها از جمله تایرهای خودروهای برقی و آفرود را روانه بازار کند.

امتیاز بالای تایر تابستانی کومهو در تست‌های ADAC

لاستیک تابستانی کومهو تایر در تست‌های عملکرد که توسط ADAC آلمان انجام شده است، امتیاز بالایی کسب کرد.

به گزارش تایر تکنولوژی، تایرسازی کومهو (Kumho) کره جنوبی به عنوان یکی از مطرح‌ترین تایرسازان دنیا شناخته شده و همکاری‌های گسترده‌ای با کشورهای مختلف در حوزه انتقال فناوری و تولید تایر دارد.

در تازه‌ترین تست عملکرد تایرهای تابستانی سایز ۲۱۵/۵۵R۱۷ که توسط باشگاه خودروهای عمومی آلمان (ADAC) انجام شد، ۱۶ تایرسازان جهان حضور داشتند.

این تست با استفاده از خودروی Volkswagen T-Roc فولکس واگن انجام شد و عملکرد تایرها در شرایط جاده خیس و خشک، تعادل محیطی، پایداری، کارآیی، میزان سروصدا و مقاومت در برابر سایش مورد آزمایش قرار گرفت.

تایرهای تابستانی کنتیننتال و میشلن در این تست به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم قرار گرفتند و تایر تولیدی کومهو با کسب امتیاز «خوب» در رتبه سوم قرار گرفت.

تایر تابستانی ECSTA HS۵۲ کومهو برای جاده‌ها و شرایط آب‌وهوایی اروپا طراحی شده است. آج این تایر دارای یک الگوی بلوکی بوده و به شکلی طراحی شده است که سطوح ثابتی از چسبندگی را حفظ کند. شانه‌های سخت تایر نیز عملکرد فرمان را افزایش داده و درنتیجه منجر به بهبود ایمنی رانندگی می‌شود.

Kumho scores highly in ADAC summer tire test

تایرسازی فالکن قصد دارد طیف متنوعی از تایرها از جمله تایرهای خودروهای برقی و آفرود را روانه بازار کند.

به گزارش تایر تکنولوژی، تایرسازی فالکن (Falken) زیرمجموعه‌ای از گروه صنعتی سومیتومو (Sumitomo) ژاپن محسوب می‌شود.

این شرکت قرار است تا پایان سال ۲۰۲۴، طیف متنوعی از تایرها مخصوص کامیون، خودروهای برقی، مسابقه‌ای و آفرود را روانه بازار کند.

این مجموعه جدید شامل تایر فالکن Azenis RS۸۲۰ مخصوص خودروهای پرقدرت هستند. این تایر جدید در ۳۸ سایز از ۳۰ تا ۴۵ و با قطر ۱۹ تا ۲۱ اینچ برای سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت تولید می‌شوند.  

محصول دیگر فالکن، تایر e. Ziex است که از اواسط ۲۰۲۳ به بازار عرضه شده بود. این محصول که برای خودروهای برقی و هیبریدی طراحی شده است، در۱۷ اندازه جدید روانه بازار خواهد شد. قابلیت‌های ویژه تایر e. Ziex شامل بهره‌وری انرژی، انتشار صدای کم و مقاومت در برابر چرخش است.

تایر تابستانی Azenis FK۵۲۰ فالکن با هندلینگ خشک و راحت در شرایط جاده خیس، در سایزهای ۲۰۵/۴۰ R۱۸ (۸۶Y) XL تا ۳۲۵/۳۰ R۲۱ (۱۰۸Y) XL به بازار عرضه می‌شوند.

فالکن برای جلب نظر علاقه‌مندان آفرود، تایر فالکن Wildpeak R/T۰۱ را ارائه خواهد کرد که با ساختار آج ویژه، برای مسیرهای سخت طراحی شده است. این تایر در ۹ اندازه جدید با قطر ۱۶ تا ۲۰ اینچ و برای حرکت با سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت در دسترس خواهد بود.

تایرهای Linam Van۰۱ و EuroAll Season Van۱۱، تکمیل‌کننده مجموعه تایرهای مخصوص ون این شرکت هستند که در ۳۷ سایز در سری‌های ۵۵ تا ۸۲ و قطر ۱۷-۱۲ اینچ در دسترس خواهند بود.

Falken adds new range of tires to collection

کد خبر 239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha