کمبود لاستیک پراید و پژو در بازار

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک با اشاره به کمبود لاستیک‌های پرایدی و پژویی در بازار، بروز اخلال در سامانه را به عنوان عامل متوقف کننده توزیع لاستیک دولتی معرفی کرد.

به گزارش تایر نیوز به نقل از بازار نیوز، «محمد رضا آل سارا» رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک در خصوص گلایه تعدادی از متقاضیان دریافت تایر دولتی در طول چند روز اخیر اظهار داشت: در حال حاضر هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد و تنها مشکل آن به اختلالی بازمی‌گردد که برای سامانه وزارت صمت پیش آمده است.

در صورت رفع این اختلال، توزیع و تحویل تایر دولتی به متقاضیان آن مجدد از سر گرفته خواهد شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک تصریح کرد: اکنون در توزیع هیچ یک از سایز لاستیک‌ها به جز تایر ۱۳ و ۱۴ که لاستیک پرایدی و پژویی محسوب می‌شوند، هیچ مشکلی وجود ندارد و توزیع بیشتر تایرهای مذکور نیاز به حمایت بیشتر تولیدکنندگان در سطح عرضه دارد.

وی همچنین درباره ادعای رئیس انجمن صنفی صنعت تایر مبنی بر بی‌کیفیت بودن لاستیک‌های وارداتی هم گفت: لاستیک‌های وارداتی اگر استانداردهای لازم را نداشته باشند، امکان ثبت سفارش و یا ورود به کشور را پیدا نخواهند کرد؛ لذا، آنها از کیفیت لازم برخوردار بوده‌اند که اکنون در بازار عرضه می‌شوند.

آل‌سارا همچنین درباره متفرقه بودن برندهای این تایرها گفت: اکثر لاستیک‌های وارداتی از مبدا کشورهای چین، مالزی، تایلند و اندونزی وارد ایران می‌شود؛ سابقه فعالیت این کشورها مختص به زمان حال نبوده و آنها از مدت‌ها قبل هم در بازار لاستیک کشور حضور داشته‌اند.

کد خبر 236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha