نمایش تایرهای ترلبورگ در نمایشگاه LogiMat ۲۰۲۴ آلمان

شرکت ترلبورگ، تولیدکننده تایرهای کشاورزی، راهسازی و معدنی، قصد دارد مجموعه کاملی از تولیدات خود را در نمایشگاه LgiMat۲۰۲۴ آلمان به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرنگار تایر نیوز به نقل از تایر ریویوو، نمایشگاه بین‌المللی تجارت LogiMat ۲۰۲۴ از تاریخ ۱۹ تا ۲۱ مارس (۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲ فروردین ۱۴۰۳) در شهر اشتوتگارت آلمان برگزار می‌شود.

شرکت ترلبورگ (Trellborg) سوئد، تولیدکننده تایرهای کشاورزی، راهسازی و معدنی قصد دارد در این نمایشگاه، مجموعه کاملی از تولیدات و فناوری‌های توسعه‌یافته در این شرکت، از جمله آج‌های پیشرفته، ترکیبات لاستیک با کارآیی بالا برای افزایش استقامت، ایمنی و عملکرد را به نمایش بگذارد.

از جمله محصولات این شرکت، تایر XP۱۰۰۰ است که در طیف متنوعی از ترکیبات لاستیکی از جمله ProTex که یک ترکیب رسانای الکتریکی ویژه محیط‌های بالقوه انفجاری است، تولید می‌شود.

تایر XP۱۰۰۰ مجهز به فناوری اختصاصی Pit Stop Line ترلبورگ است که سطح ایمنی و برنامه‌ریزی برای زمان تعویض تایر را بهبود می‌دهد. به عنوان مثال، زمانی که ۱۰۰ ساعت به پایان عمر تعیین‌شده تایر باقی مانده باشد، یک نوار نارنجی رنگ روی آج ظاهر می‌شود که به راننده لیفتراک درخصوص فرارسیدن زمان تعویض تایر هشدار می‌دهد.

در این نمایشگاه همچنین تایر XP۹۰۰ که برای عملکرد سخت و طولانی‌مدت طراحی شده است و تایرهای XP۸۰۰ و XP۷۰۰ ترلبورگ به نمایش گذاشته خواهند شد.

کد خبر 224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha