یوکوهاما به دنبال افزایش ظرفیت تولید در کارخانه فیلیپین

شرکت لاستیک‌ یوکوهاما ژاپن قصد دارد با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون دلاری، ظرفیت تولید در کارخانه این شرکت در فلیپین را به ۳۲۵ هزار حلقه لاستیک در روز برساند.

به گزارش خبرنگار تایرنیوز به نقل از تایر ریوویو، شرکت لاستیک یوکوهاما در حال گسترش ظرفیت تولید لاستیک خودروهای سواری در کارخانه این شرکت در فیلیپین (YTPI) است. این شرکت قصد دارد با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون دلاری، ظرفیت تولید این کارخانه را به ۳۲.۵۰۰ هزار حلقه لاستیک در روز افزایش دهد.

در قالب این برنامه، علاوه بر افزایش ظرفیت تولید لاستیک‌، خط جدیدی برای تولید لاستیک‌های ۲۱ و ۲۲ اینچی در این مجموعه راه‌اندازی خواهد شد.

کارخانه یوکوهاما در فیلیپین سال ۱۹۹۶ تأسیس شد و درحال حاضر لاستیک‌های ۱۳ تا ۲۰ اینچی برای خودروهای سواری و شاسی بلند (SUV) در این کارخانه تولید می‌شوند. عمده تولیدات این کارخانه به بازارهای جهانی از جمله اروپا، آمریکای شمالی و منطقه ASEAN صادر می‌شوند و بخش دیگری از این تولیدات به عنوان لاستیک فابریک (OE) در اختیار خودروسازان آمریکای شمالی و آسیا قرار می‌گیرند.

برنامه توسعه تولید در مجموعه YTPI از سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ آغاز شده و انتظار می‌رود که خطوط جدید تولید لاستیک‌های ۲۱ و ۲۲ اینچی همزمان با سی‌امین سالگرد تأسیس این مجموعه در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۶ راه‌اندازی و عملیاتی شوند.

کد خبر 116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha