رشد ۱۳.۷ درصدی ارزش بازار تایرهای معدنی تا ۲۰۳۱

گزارش ها حکایت از آن دارد بازار تایرهای معدنی تا هفت سال آینده با رشد سالانه ۱۳.۷ درصدی روبرو خواهند شد.

مروری بر بازار تایرهای معدنی نشان می دهد ظرف هفت سال آینده شاهد رشد ۱۳.۷ درصدی ارزش بازار این تایرها باشیم که رشد تقاضا برای این تایرها از یک سو و تغییر شکل و تکنولوژی تولید این تایرها در سال های پیش رو از دلایل این امر هستند.

به گزارش تایرنیوز به نقل از medium.com  این تایرها که در بخش معادن و در ماشین آلات معدنی کاربرد دارند از استانداردهای متفاوتی تبعیت می کنند تا بتوانند در برابر شرایط سخت جوی و مکان های نامناسب دوام بیشتری داشته باشند و در عین دارای حداکثر کشش، پایداری و دوام برای ماشین آلات سنگین مانند کامیون کمپرسی، لودر و بیل مکانیکی باشند.

از خصوصیات این نوع تایرها می توان به طول عمر بیشتر، افزایش بهره وری، کاهش زمان توقف، بهبود بهره وری سوخت و افزایش ایمنی اشاره کرد. این مزایا تایرهای ماینینگ را به یک جزء حیاتی در بخش معدن تبدیل می‌کند و تقاضا برای لاستیک‌های باکیفیت و قابل اعتماد در بازار را افزایش می‌دهد.

از سوی دیگر تایرهای ماینینگ لاستیک‌های تخصصی هستند و با توجه به تغییرات تکنولوژی تولید تایر در سایر بخش ها، این نوع تایرها نیز به سمت استفاده از فناوری های جدید در حرکتند. بر اساس این گزارش در حال حاضر افزایش تقاضا برای لاستیک های هوشمند با قابلیت های نظارت پیشرفته برای عملکرد و کارایی بهتر و افزایش محبوبیت گزینه های تایر سازگار با محیط زیست و پایدار برای کاهش اثرات زیست محیطی باعث شده تا تحولات تکنولوژیکی در این نوع تایرها نیز آغاز شود.

از سوی دیگر استفاده روزافزون از تایرهای روکش شده برای صرفه جویی در هزینه ها و ترویج بازیافت در بخش معدن و تغییر به سمت وسایل نقلیه معدنی مستقل که منجر به نیاز به لاستیک های تخصصی با دوام و کشش بهتر می شود دو عامل تقویت کننده این بازار در سال های پیش رو است.

به طور کلی انتظار می رود که بازار تایر معدنی به دلیل تمرکز فزاینده بر کارایی، پایداری و فناوری پیشرفته در صنعت، رشد قابل توجهی داشته باشند. این روندها احتمالاً منجر به نوآوری و رقابت در بین تولیدکنندگان برای برآوردن نیازهای در حال تحول شرکت های معدن در سراسر جهان می شود.

این گزارش در ارتباط با تجزیه و تحلیل بازار تایر معدن این نوع تایرها را به دو نوع تایرهای بین ۲۹ اینچ تا ۴۹ اینچ و بیش از ۴۹ اینچ تقسیم بنده کرده و می نویسد: لاستیک‌های بزرگ‌تر معمولاً برای تجهیزات معدنی و وسایل نقلیه سنگین‌تر مانند کامیون‌های باربری و لودر استفاده می‌شوند، در حالی که اندازه‌های کوچک‌تر برای وسایل نقلیه کوچک‌تر یا تجهیزات تخصصی استفاده می‌شود. در دسترس بودن سایزهای مختلف در بازار به رفع نیازهای متنوع عملیات معدن کمک می کند و با ارائه گزینه هایی برای انواع مختلف ماشین آلات و وسایل نقلیه مورد استفاده در صنعت، تقاضا را در بازار تایر معدنی افزایش می دهد.

کد خبر 515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha